De tandarts.....vind je het ook zo erg??
Re: De tandarts.....vind je het ook zo erg??
De tandarts vind ik niet zo erg, de rekeningen wel. 

Daar krijg je dan weer opniew kiespijn vanAfgewezen schreef:De tandarts vind ik niet zo erg, de rekeningen wel.

Daar heb ik geen rekeningen voor nodig.Willem schreef:Daar krijg je dan weer opniew kiespijn vanAfgewezen schreef:De tandarts vind ik niet zo erg, de rekeningen wel.

Ik vond de tandarts ook nooit zo erg vanaf mijn veertiende, daarvoor hadden we een tandarts die oud was en nogal bloederig werkte, hij heeft bij mij als meisje van tien jaar eens een kies getrokken zonder verdoving, k Heb een week met hoge koorts op bed gelegen. En zo zijn er nog veeeeel meer voorbeelden van betreffende tandarts.Afgewezen schreef:De tandarts vind ik niet zo erg, de rekeningen wel.
Nadat ik naar een andere tandarts gegaan ben is mijn angst weggenomen.
Maar de kaakchirurg vond ik iets enger , hoewel ik vandaag totaal niet bang was om te gaan, en gelukkig viel het allemaal mee, ik dacht minstens dat hij zou gaan snijden, maar dat is gelukkig niet gebeurd!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik vindt de tandarts best wel aardig nu.

Reden............?Lassie schreef:Ik vindt de tandarts best wel aardig nu.![]()
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Nee
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mariavt schreef:Reden............?Lassie schreef:Ik vindt de tandarts best wel aardig nu.![]()
zwangerschap....

Donderdag mag ik weer.
Viervlaksrestauratie, verwijderen gebarsten amalgaanvulling etc. Er staat anderhalf uur voor me ingepland.

Viervlaksrestauratie, verwijderen gebarsten amalgaanvulling etc. Er staat anderhalf uur voor me ingepland.

Pas op, dit kunnen wij verkeerd opvattenLassie schreef:Mariavt schreef:Reden............?Lassie schreef:Ik vindt de tandarts best wel aardig nu.![]()
zwangerschap....

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
er zijn ook vrouwlijke tandartsen hoor....Mara schreef:Pas op, dit kunnen wij verkeerd opvattenLassie schreef:Mariavt schreef:Reden............?Lassie schreef:Ik vindt de tandarts best wel aardig nu.![]()
zwangerschap....

Goed, mijn ronde zit er weer op.
Je kunt wel lekker ontspannen liggen in zo'n stoel. Heb er weer eens anderhalf uur gelegen. Al het restauratie werk ik weer voltooid.
Helaas zit de verdoving er nog goed in. 7 spuiten, dus van mijn oog tot mijn kin is de zaak gevoelloos. Drinken gaat dan niet zo soepel, merkte ik net al...
Je kunt wel lekker ontspannen liggen in zo'n stoel. Heb er weer eens anderhalf uur gelegen. Al het restauratie werk ik weer voltooid.
Helaas zit de verdoving er nog goed in. 7 spuiten, dus van mijn oog tot mijn kin is de zaak gevoelloos. Drinken gaat dan niet zo soepel, merkte ik net al...

Zo, hebben we ook weer gehad, was goed te doen.
Ik houd t elk half jaar echt bij, want de drama's van bij de kaakchirug en wortelkanaalbehandelingen staan nog steeds in mn geheugen.
Ik ga liever naar het zh om te bevallen dan naar het zh voor de kaakchirurg.
Ik houd t elk half jaar echt bij, want de drama's van bij de kaakchirug en wortelkanaalbehandelingen staan nog steeds in mn geheugen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, dat meen ik echt.Orchidee schreef:henriët schreef:
Ik ga liever naar het zh om te bevallen dan naar het zh voor de kaakchirurg.Ben je mal ofzo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....