Men gaat toch niet naar een land waar christenvervolgers wonen .En wat ook nog is bezet oostelijk Griekenland.Oorspronkelijk gepost door Jelle
wij willen een poosje naar Turkye gaan verder weet ik het nog niet voor deze zomer
Vakantie D.V. zomer 2005
Auschwitz?? Dat wordt geen vrolijke vakantie.:#:#:#Oorspronkelijk gepost door Egbert
Wij gaan dit jaar ong. 3 weken naar Oekraïne [dat is tenminste het plan] 1 week om te reizen en twee weken daar verblijven. Nou is Oekraïne niet echt het voorbeeld vakantieland dus gaan wij het nuttige met het aangename verenigen. De handen uit de mouwen steken en een beetje rondkijken. Het is wel een aparte ervaring. Voorheen gewend om al in december de hele vakantie gepland te hebben en nu is "mail maar een paar weken van te voren en we regelen wel wat". Minstens zo spannend als de reis van Matthijs. Onderweg willen we Polen verkennen, dagje Krakau en een keer naar Auschwich zo vullen wij onze vakantie wel.
Dat is zeker waar. Staat nog op het verlanglijstje. Wij zijn al een keer in Noorwegen geweest met de camper.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZweden is een aanrader. Niet duur en bloedje mooi.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Waarschijnlijk wordt het het buitenland, niet België. En de motor gaat weer mee.
Maar ik w8 liever tot de kids wat groter zijn of anders zonder kids.
heee, jij snapt hem :%Oorspronkelijk gepost door nicnameHaha, in plaats dat je nu zegt: m'n vrouw gaat mee....Oorspronkelijk gepost door Lecram
Waarschijnlijk wordt het het buitenland, niet België. En de motor gaat weer mee.(alhoewel, dat is natuurlijk vanzelfsprekend, die motor niet
)
(alhoewel ik vorig jaar een klein weekje zonder de vrouw en kids op vakantie ben geweest, overigens ook zonder motor)
Als de koffiepot dan maar aangezet wordt........Oorspronkelijk gepost door nicnameAls je maar niet elke dag op de koffie komt dan...Oorspronkelijk gepost door takkie:#:#wie weet:$:$:DOorspronkelijk gepost door nicnameHeej leuk, wij ook. Misschien zien we elkaar nogOorspronkelijk gepost door takkie
Dit jaar hoop ik weer naar Frankrijk te gaan:bou::bou::,

-
Hoorde pas dat we door die verre vakanties (die steeds populairder worden) rekening moeten houden met meer TBC uitbraken. En van andere vervelende ziekten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Het nuttige met het aangename verenigen heet dat. We proberen waar we ookzijn altijd wel wat cultuur/geschiedenis te snuiven. Zo zijn we vorig jaar nog in Lourdes geweest, dat spreekt mij nu nog steeds aan.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeAuschwitz?? Dat wordt geen vrolijke vakantie.:#:#:#Oorspronkelijk gepost door Egbert
Wij gaan dit jaar ong. 3 weken naar Oekraïne [dat is tenminste het plan] 1 week om te reizen en twee weken daar verblijven. Nou is Oekraïne niet echt het voorbeeld vakantieland dus gaan wij het nuttige met het aangename verenigen. De handen uit de mouwen steken en een beetje rondkijken. Het is wel een aparte ervaring. Voorheen gewend om al in december de hele vakantie gepland te hebben en nu is "mail maar een paar weken van te voren en we regelen wel wat". Minstens zo spannend als de reis van Matthijs. Onderweg willen we Polen verkennen, dagje Krakau en een keer naar Auschwich zo vullen wij onze vakantie wel.
Bovendien is Auschwitz te ver om zo maar eens even naar toe te gaan en we komen er langs dus wat weerhoudt ons?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Oorspronkelijk gepost door refo
Hoorde pas dat we door die verre vakanties (die steeds populairder worden) rekening moeten houden met meer TBC uitbraken. En van andere vervelende ziekten.
Vooral voor niet inge-ente refo's is dit een wezenlijk gevaar, iemand kan latent b.v. een wild poliovirus meenemen uit verweggistan en die vervolgens bij hem tthuis verspreiden.
Met vriendelijke groet, Egbert.