Alle slaapkamers gaan geuren.
Brrrrrrr....

oesterschelpje schreef:K zie niks...., ik ruik alleen maar iets als ik vlak bij het raam kon.
Brrrrrrr....![]()
Nou ja, het is in ieder geval droogLassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.
MarthaMartha schreef:oesterschelpje schreef:K zie niks...., ik ruik alleen maar iets als ik vlak bij het raam kon.
Brrrrrrr....![]()
![]()
![]()
![]()
ramen open dan!
en de zon schijnt.....Mister schreef:Nou ja, het is in ieder geval droogLassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.
Dat is het beste, ja!albion schreef:MarthaMartha schreef:oesterschelpje schreef:K zie niks...., ik ruik alleen maar iets als ik vlak bij het raam kon.
Brrrrrrr....![]()
![]()
![]()
![]()
ramen open dan!
Misschien maar beter dicht houden, als het van buiten komt.
ooooooooooooooooooooooooohww... nu snap ik het pas...albion schreef:MarthaMartha schreef:oesterschelpje schreef:K zie niks...., ik ruik alleen maar iets als ik vlak bij het raam kon.
Brrrrrrr....![]()
![]()
![]()
![]()
ramen open dan!
Misschien maar beter dicht houden, als het van buiten komt.
Leuk toch?Lassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.
Misschien mag je wel even met het centenbakje rammelen...Lassie schreef:en de zon schijnt.....Mister schreef:Nou ja, het is in ieder geval droogLassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.![]()
pppffffff k zou heel graag dat karretje een duwtje willen geven.
uhm bij het 1e liedje dacht: sjonge wat leuk.Afgewezen schreef:Leuk toch?Lassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.
Misschien is het een modern draaiorgel, en moet je chippen of pinnenMister schreef:Misschien mag je wel even met het centenbakje rammelen...Lassie schreef:en de zon schijnt.....Mister schreef:Nou ja, het is in ieder geval droogLassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.![]()
dat moet nu wel een eurobak wezen...Mister schreef:Misschien mag je wel even met het centenbakje rammelen...Lassie schreef:en de zon schijnt.....Mister schreef:Nou ja, het is in ieder geval droogLassie schreef:Een draaiurgel... t moet niet gekker worden.![]()
ja, na een half uur.Mister schreef:@ Lassie: is ie al weg?![]()