Fotoshop is gewillig. Van dit soort plaatjes circuleren er tientallen op internet. De een nog mooier dan de ander.BJD schreef:Gian schreef:
Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
~~Soli Deo Gloria~~
Misschien wel een oudje maar vondt het wel erg grappig
Geachte Heer/Mevrouw,
Hierbij wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst" op wil zeggen.
Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar.
En eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik u dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen, zodat ik uw blauwe enveloppen voortaan niet meer zal ontvangen.
Bij voorbaat dank.
Mag het dan niet meer leuk zijn?Hendrikus schreef:Fotoshop is gewillig.BJD schreef:Gian schreef:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Das bij foto's van modellen en zo ook zo. Photoshop is gewillig waar het vlees zwak isHendrikus schreef:Fotoshop is gewillig.BJD schreef:Gian schreef:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Leuk is niet echt het juiste woord maar weet ff niet waar ik het anders moet neerzetten.
[youtube]518XP8prwZo&feature=player_embedded[/youtube]
Verhaal over oorlog in Rusland uitgebeeld in zand.
Erg knap gedaan..
[youtube]518XP8prwZo&feature=player_embedded[/youtube]
Verhaal over oorlog in Rusland uitgebeeld in zand.
Erg knap gedaan..
Nederland heeft ook zo'n zandkunstenaar, hij is trouwens christen. Hier doet hij een clip van een nummer van Marco Borsato, erg knap om te zien (en als je niet van Marco houdt (de teksten zijn trouwens prima) zet dan het geluid uit en geniet.)
[youtube]qFYaImiDnEE[/youtube]
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
de muziek vind ik vreselijk, maar dit met zand is wel super knap!!!Marnix schreef:Nederland heeft ook zo'n zandkunstenaar, hij is trouwens christen. Hier doet hij een clip van een nummer van Marco Borsato, erg knap om te zien (en als je niet van Marco houdt (de teksten zijn trouwens prima) zet dan het geluid uit en geniet.)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Oeps, dubbel
Laatst gewijzigd door Marnix op 23 mar 2011, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ook, en het is ook niet mijn muziek. Kende die zandkunstenaar daarvoor al wel, heeft ook nog wat gedaan in Op zoek naar God. Het is inderdaad erg knap.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Een gigantische rommel in huis daar...maar wel gaaf!!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje schreef:Een gigantische rommel in huis daar...maar wel gaaf!!
Is het bij jullie een troonzaal dan?
-
Nee hoor, dat niet, maar wel een beetje meer opgeruimd...Lassie schreef:Schemerlichtje schreef:Een gigantische rommel in huis daar...maar wel gaaf!!
Is het bij jullie een troonzaal dan?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)