Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Grijze lucht.
Moeders die terugfietsen van school.
Moeders die terugfietsen van school.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een enorm groot meer.
De Zon.
Eenden en ganzen.
We hebben een huisje aan het water.
De Zon.
Eenden en ganzen.

Lassie schreef:Een enorm groot meer.
De Zon.
Eenden en ganzen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De zon
De was aan de lijn

De was aan de lijn

- Katharina van Bora
Hier ook!!!Orchidee schreef:De zon![]()
De was aan de lijn

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- MarthaMartha
de zon ja, maar de was draait nog, bijna klaar.... dan kan ie naar buiten.Katharina van Bora schreef:Hier ook!!!Orchidee schreef:De zon![]()
De was aan de lijn
ik schiet niet erg op vandaag.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
hier hangen er nu 4Katharina van Bora schreef:Hier ook!!!Orchidee schreef:De zon![]()
De was aan de lijn

Leuk dat je altijd zo blij wordt van wapperende was aan de lijn. Ik merk tenminste dat het meer mensen happy maakt.
Mensen kunnen er ook depri van worden.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
maar dan zijn ze w.s. al depri; of niet?refo schreef:Mensen kunnen er ook depri van worden.
Een politiehelikopter die boven onze wijk vliegt. Ik zat even te kijken op een bepaalde site:
20:32:59 21-03-11 08/031 -ALPHA- politie zoekt 14-jarig vermist meisje in amersfoort
0736090 Politie Veiligheidsregio Utrecht (Persinfo)
20:32:59 21-03-11 08/031 -ALPHA- politie zoekt 14-jarig vermist meisje in amersfoort
0736090 Politie Veiligheidsregio Utrecht (Persinfo)
Dat het weer donker is.
Volgende week een uurtje langer licht.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wordt dit weekend de klok al verzet dan?Lourens schreef:Dat het weer donker is.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Laatst weekend van maart, Maria.
En dat is komend weekend.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Behalve in Turkije, daar doen ze het een keer een dag later.
Rare hollanders die turken
Rare hollanders die turken
Nee joh dat is volgend weekend pas, dan is het dertig maartLourens schreef:Laatst weekend van maart, Maria.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !