Nou vooruit de veters mogen dan fel rood zijn:,:,Oorspronkelijk gepost door ManinneMag er geen énkel kleurtje bij????????:iOorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door mementoGeen wijde zwembroek? Wil je dan dat alle mannen in zo'n strak ding gaan lopen waarin je alles ziet zitten????Oorspronkelijk gepost door Daphne Wel in degelijk zwart mag ik hopen en geen aanstootgevende bikinni's (kunnen de mannenbroeders niet zo goed tegen) of wijde zwembroeken (kunnen de vrouwenzusters niet zo waarderen..... althans... als ik even voor mezelf mag spreken :,:,:,:, )
:stu
:,:,:,:, Dat bedoelde Daphne nou net niet, maar andersom:,:,:,
Laten we het maar gewoon houden op alles in degelijk zwart:D
BBQ for 2
VETERS?! Heeft u wel es een badpak van dichtbij gezien....?! :puOorspronkelijk gepost door Jelle
Nou vooruit de veters mogen dan fel rood zijn:,:,
Maargoed... jullie zitten natuurlijk allemaal in spanning wat Daphne nou bedoelde....ik zal een verhaaltje vertellen wat echt gebeurd is....
Daphne lag op een dag met haar luie kont op het strand van Italie.... opeens attendeerde iemand haar op een man die een metertje of 2.5 van ons vandaan lag.... nou en hij had een wijde zwembroek an.... :$:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
[size=-2]
Dan zie ik liever zo'n strak ding dan zo eentje waarbij het hele zaakje eruit hangt :,:,:,:,:,:,:,:,:,:,[/size]
(Klap ik effe uit de school of niet :,:,:,:,:,:,:,:!)
[Aangepast op 21/8/04 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ja... oke sommige mensen zijn gewoon een beetje gezet ja .... maar om dit zo breed neer te zetten is weer niet nodig he?! :sne :!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ga er vanuit dat de dames nog van die dichtrijg dingen aanhebben:,:,
ennuh je hoeft tegenwoordig geen veters meer voor gebruiken hoor.... kijk maar...

(oei er is een klein stukje van het bovenbeen te zien.....:! :stu )
Weer een nieuwe eetster erbij.
Dit is tot vandaag de laatste stand:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)
Tukkertje (Ondervoorbehoud) (eten om half8)
Visje (onder voorbehoud) (eten onm half8)
Lebaoth (o.v.b.)
Dit is tot vandaag de laatste stand:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)
Tukkertje (Ondervoorbehoud) (eten om half8)
Visje (onder voorbehoud) (eten onm half8)
Lebaoth (o.v.b.)
Pot jan doosie nog an toe zeg, Klitteband, het wordt ze ook wel erg gemakkelijk gemaakt tegenwoordig.Oorspronkelijk gepost door DaphneJa... oke sommige mensen zijn gewoon een beetje gezet ja .... maar om dit zo breed neer te zetten is weer niet nodig he?! :sne :!Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ga er vanuit dat de dames nog van die dichtrijg dingen aanhebben:,:,
ennuh je hoeft tegenwoordig geen veters meer voor gebruiken hoor.... kijk maar...
(oei er is een klein stukje van het bovenbeen te zien.....:! :stu )
Ik begrijp eeeeeven niet wat je bedoelt :pu:pu:pu:pu:puOorspronkelijk gepost door DaphneVETERS?! Heeft u wel es een badpak van dichtbij gezien....?! :puOorspronkelijk gepost door Jelle
Nou vooruit de veters mogen dan fel rood zijn:,:,
Maargoed... jullie zitten natuurlijk allemaal in spanning wat Daphne nou bedoelde....ik zal een verhaaltje vertellen wat echt gebeurd is....
Daphne lag op een dag met haar luie kont op het strand van Italie.... opeens attendeerde iemand haar op een man die een metertje of 2.5 van ons vandaan lag.... nou en hij had een wijde zwembroek an.... :$:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
[size=-2]
Dan zie ik liever zo'n strak ding dan zo eentje waarbij het hele zaakje eruit hangt :,:,:,:,:,:,:,:,:,:,[/size]
(Klap ik effe uit de school of niet :,:,:,:,:,:,:,:!)
[Aangepast op 21/8/04 door Daphne]

Laatste nieuws van http://www.knmi.nl:
Eerste vijf dagen, zondag 22 augustus tot en met donderdag 26 augustus :
Zondag perioden met zon en meest droog. De rest van de periode tamelijk wisselvallig met weinig zon en van tijd tot tijd regen of buien. De middagtemperaturen liggen rond de 20 graden.
Regenkans: 80% :$:$
Wat doen we als het woensdag regent?
Zondag perioden met zon en meest droog. De rest van de periode tamelijk wisselvallig met weinig zon en van tijd tot tijd regen of buien. De middagtemperaturen liggen rond de 20 graden.
ah joh, gewoon zeiltje, hebben we gelijk bluswater voor als het fout gaat.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Laatste nieuws van http://www.knmi.nl: