Zeg maar vanaf 18.30 aankomst in gouda dan kan er vooraf nog wat gedronken worden en er zijn er ook die pas om half acht aanwezig kunnen zijn.
Zij die eerder zijn vanwege reistijd of wat dan ook kunnen gerust aanbellen en worden uiteraard gewoon binnen gelaten.
Maar de planning is om om 19.00 uur te beginnen, hangt ook af wanneer iedereen er zo.n beetje is.
Dit is dus maar een kleine richtlijn.
Trouwens, wat drinkt iedereen zoal.
Geef eens op wat er gedronken wordt, zodat ik een beetje rekening kan houden met wat een ieder drinkt.
Geef maar door. wijntje, biertje, spa rood of blauw, chocomel, melk, jus d'oranje, fanta. we horen het wel hier.
BBQ for 2
Lichte voorkeur voor bier en water (kraanwater volstaat ook), maar derest van wat je noemt is ook lekkerOorspronkelijk gepost door Jelle
Zeg maar vanaf 18.30 aankomst in gouda dan kan er vooraf nog wat gedronken worden en er zijn er ook die pas om half acht aanwezig kunnen zijn.
Zij die eerder zijn vanwege reistijd of wat dan ook kunnen gerust aanbellen en worden uiteraard gewoon binnen gelaten.
Maar de planning is om om 19.00 uur te beginnen, hangt ook af wanneer iedereen er zo.n beetje is.
Dit is dus maar een kleine richtlijn.
Trouwens, wat drinkt iedereen zoal.
Geef eens op wat er gedronken wordt, zodat ik een beetje rekening kan houden met wat een ieder drinkt.
Geef maar door. wijntje, biertje, spa rood of blauw, chocomel, melk, jus d'oranje, fanta. we horen het wel hier.
Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJohny Walker, Riessens Bitter, nen kloarn BorrelOorspronkelijk gepost door Jelle
:, Memento je staat bovenaan:D
een lijstje met aangevraagde drankjes.
Bier
Spa
Oh nee, ik moet rijden. Dus zal wel een aantal colaatjes worden.
Nou die drankjes mag je wel meenemen Tukkertje, dan zal ik ze wel proeven of ze goed zijn ik behoef namelijk niet te rijden die avond.
En anders zou ik zeggen neem BOB mee.:,:,
Je drankje staat in elk geval ook bij het lijstje
Bier
Spa
Cola
Wijn
Oorspronkelijk gepost door ManinneTuppy lust graag breezer(of gewoon loca van de aldi):POorspronkelijk gepost door Jelle
:, Memento je staat bovenaan:D
Bier
Spa
Maninne:Warme chocolade melk met slagroom, als frisdrank, cola light mét een klein ticje :,
Haha mij ook maar chocolademelk met slagroom :o))
En anders maar gewoon lekker water!!
-
- Contacteer: