Ha. Pim ik zie het eigenlijk wel zitten dat jij en Nicname samen achterop bij Lecram op de motor gaan zitten, met een beetje goede wil moet dat kunnen lukken:DOorspronkelijk gepost door PimJij mag ook meerijden hoor. Voor ex-persona-non-grata heb ik altijd een stoeltje vrij.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Overigens, als er vanuit de omgeving Barendrecht/Ridderkerk zijn die mee willen rijden, kan dat.![]()
BBQ for 2
Heb ergens in dit topic gelezen dat Nic niet wil, maar dan geef ik haar gewoon de autosleutels. Ik wil wel bij die Lecram achter op de brommert hoor!Oorspronkelijk gepost door JelleHa. Pim ik zie het eigenlijk wel zitten dat jij en Nicname samen achterop bij Lecram op de motor gaan zitten, met een beetje goede wil moet dat kunnen lukken:DOorspronkelijk gepost door PimJij mag ook meerijden hoor. Voor ex-persona-non-grata heb ik altijd een stoeltje vrij.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Overigens, als er vanuit de omgeving Barendrecht/Ridderkerk zijn die mee willen rijden, kan dat.![]()
Ik ga met de auto. De brommer blijft thuis. En ik rij, dus als jij mee wilt rijden mag dat.Oorspronkelijk gepost door PimHeb ergens in dit topic gelezen dat Nic niet wil, maar dan geef ik haar gewoon de autosleutels. Ik wil wel bij die Lecram achter op de brommert hoor!Oorspronkelijk gepost door JelleHa. Pim ik zie het eigenlijk wel zitten dat jij en Nicname samen achterop bij Lecram op de motor gaan zitten, met een beetje goede wil moet dat kunnen lukken:DOorspronkelijk gepost door PimJij mag ook meerijden hoor. Voor ex-persona-non-grata heb ik altijd een stoeltje vrij.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Maar wellicht dat er een paar Ridderkerkers mee willen rijden. Dan hoor ik dat wel.
Zo, zo, Ik rij, wat een krasse taal.Oorspronkelijk gepost door LecramIk ga met de auto. De brommer blijft thuis. En ik rij, dus als jij mee wilt rijden mag dat.Oorspronkelijk gepost door PimHeb ergens in dit topic gelezen dat Nic niet wil, maar dan geef ik haar gewoon de autosleutels. Ik wil wel bij die Lecram achter op de brommert hoor!Oorspronkelijk gepost door JelleHa. Pim ik zie het eigenlijk wel zitten dat jij en Nicname samen achterop bij Lecram op de motor gaan zitten, met een beetje goede wil moet dat kunnen lukken:DOorspronkelijk gepost door Pim Jij mag ook meerijden hoor. Voor ex-persona-non-grata heb ik altijd een stoeltje vrij.![]()
Maar wellicht dat er een paar Ridderkerkers mee willen rijden. Dan hoor ik dat wel.
We zien tegen die tijd wel Lecrammetje.
Ik heb Jelle beloofd de BBQ mee te nemen. Die past niet in de topkoffert, maar wel in de koffertbak van de autoOorspronkelijk gepost door ManinneKijk dát vind ik nou weer flauw hé Lecram, belooft ie me een half jaar geleden al dat ik bij hem achter op de motor mag, en nou laat ie em ineens thuis.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik ga met de auto. De brommer blijft thuis. En ik rij, dus als jij mee wilt rijden mag dat.
Doorgestoken kaart noem ik dat!!!:?

(en ik zou toch niemand achterop nemen op de motor, die verantwoording neem ik niet)
Jij ziet tegen die tijd gewoon wat ik schreef (blew uiteraard). Niets bijzonders.Oorspronkelijk gepost door PimZo, zo, Ik rij, wat een krasse taal.Oorspronkelijk gepost door LecramIk ga met de auto. De brommer blijft thuis. En ik rij, dus als jij mee wilt rijden mag dat.Oorspronkelijk gepost door PimHeb ergens in dit topic gelezen dat Nic niet wil, maar dan geef ik haar gewoon de autosleutels. Ik wil wel bij die Lecram achter op de brommert hoor!Oorspronkelijk gepost door Jelle Ha. Pim ik zie het eigenlijk wel zitten dat jij en Nicname samen achterop bij Lecram op de motor gaan zitten, met een beetje goede wil moet dat kunnen lukken:D
We zien tegen die tijd wel Lecrammetje.
Jaja, volgens mij voelde je iets op je maat 56 schoenenOorspronkelijk gepost door LecramO ja, sorry, kwas deOorspronkelijk gepost door PimJa joh, ik bedoel of we mee zouden willen rijden of niet.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Jij ziet tegen die tijd gewoon wat ik schreef (blew uiteraard). Niets bijzonders.vergeten

Laat ik nu net met blote voeten voor mn PC zittenOorspronkelijk gepost door PimJaja, volgens mij voelde je iets op je maat 56 schoenenOorspronkelijk gepost door LecramO ja, sorry, kwas deOorspronkelijk gepost door PimJa joh, ik bedoel of we mee zouden willen rijden of niet.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Jij ziet tegen die tijd gewoon wat ik schreef (blew uiteraard). Niets bijzonders.vergeten
(!)