Mijn man kwam zaterdag met een schattig boeketje thuis. Hij zei: ik geef het nu, want maandag is het 5 euro duurder

Mara schreef:Wat een romantische mannen zijn hier toch![]()
Mijn man kwam zaterdag met een schattig boeketje thuis. Hij zei: ik geef het nu, want maandag is het 5 euro duurder
Mara schreef:Wat een romantische mannen zijn hier toch![]()
Ik krijg heel vaak een bloemetje, dus het is natuurlijk een grap. Na al die vuilnisbakzettende (of juist niet) mannenhelma schreef:Mara schreef:Wat een romantische mannen zijn hier toch![]()
Mijn man kwam zaterdag met een schattig boeketje thuis. Hij zei: ik geef het nu, want maandag is het 5 euro duurder![]()
zo'n man heb ik ook
Hmm, dan moet je beter rekenen. Die tank moet sowieso vol, alleen mijn vrouw vind het niet zo prettig om te tanken dus is al heel erg blij dat ik het doe. En die bos bloemen krijgt ze al. Dus kortom die extra blijdschap is veel meer waard en kosten blijven gelijk.Mara schreef:Ik krijg heel vaak een bloemetje, dus het is natuurlijk een grap. Na al die vuilnisbakzettende (of juist niet) mannenhelma schreef:Mara schreef:Wat een romantische mannen zijn hier toch![]()
Mijn man kwam zaterdag met een schattig boeketje thuis. Hij zei: ik geef het nu, want maandag is het 5 euro duurder![]()
zo'n man heb ik ookMaar ik moet dus zelf tanken
Auto is derhalve duurder uit.
@Auto: als jij nu voortaan een bloemetje koopt, kost dat minder dan een tank benzine
Waarom? Als ze er zo over zou denken had je gewoon niks gekocht en had je ook niet zo'n reactie gehadMister schreef:Ben toch blij dat mijn vrouw anders reageert.Marnix schreef:Mooi. En gelukkig denkt mijn geliefde hier net zo over en is ze niet teleurgesteld als ik zonder bloemen thuis kom vandaag. Sterker nog, als ik met een bos bloemen thuis zou komen op 14/2 zou ze me denk ik eerst hard uitlachen en dan bezorgd vragen of ik me wel helemaal lekker voelOude-Waarheid schreef:Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
en helemaal mee eens!!!!
Is-ie zo zuinig voor je?Mara schreef:Wat een romantische mannen zijn hier toch![]()
lekkere binnenkomer Pietjo...Pietjo schreef:Valentijnsactie.
Na het lezen van de 31 ingezonden verhalen op de website van Punt uit en het ‘winnende’
verhaal in de krant van 12-02-11, vraag ik mij af: Waar is God in al deze verhalen? Waar is
God die man en vrouw samenvoegt? Waar zijn er nog mannen en vrouwen die werkelijk
kunnen verhalen dat God hen samengevoegd heeft?
In het huwelijksformulier, wat waarschijnlijk ook voor gelezen is bij al de huwelijken die in
deze verhalen gesloten zijn of nog gesloten zullen worden, staat drie keer te lezen: dat er
gelooft wordt dat God heden ten dage met Zijn hand, man en vrouw samenvoegt.
Waarom lees ik hier niets van in de verhalen van de rubriek Punt Uit? Zo te lezen heeft God
deze personen niet samengevoegd. Als God werkelijk heden ten dage nog de huwelijken
samenvoegt die in de kerken gesloten worden d.m.v. het huwelijksformulier, waarom zijn er
dan zoveel ongelukkige huwelijken? En gaan er, ook in kerkelijk verband, zoveel huwelijken
uit elkaar? Heeft God zich vergist in het samen voegen van al die huwelijken?
Een verhaal waaruit blijkt dat God werkelijk de samenvoeger is, is voor mij het winnende
verhaal. Aangezien uit al de ingezonden verhalen blijkt dat dit niet het geval is, zijn er mijns
inziens alleen maar verliezers! Waar is er nog een jongeman of jongevrouw die zijn/haar
levenslot in Zijn handen heeft gelegd en wacht tot God hem/haar samenvoegt met een
partner?
Om op deze wijze zeker te weten dat de grondslag van hun huwelijk goed is? Zouden de
gevolgen, van het niet-goed-zijn van deze grondslag, kunnen gelegen zijn in de grote afval die
wij vandaag de dag zien op religieus, maatschappelijk en zedelijk gebied?
- Knip: Reclame staan we niet toe -