Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?
Re: Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?
Ik kwam iets heel leuks tegen op internet
Lees maar eens:
een prima idee om uit Christelijk oogpunt aandacht te geven aan valentijnsdag
http://jannekesjoligewereld.blogspot.co ... rslag.html
Lees maar eens:
een prima idee om uit Christelijk oogpunt aandacht te geven aan valentijnsdag
http://jannekesjoligewereld.blogspot.co ... rslag.html
- MarthaMartha
whahahahahaa......Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto
(voordat de vraag komt of meneer auto wel wat heeft gedaan voor mevr. auto)
maar auto, je hoeft niet perse voor een hele bos, gewoon 1 zo'n mooie rode is al zo geweldig!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ja, lekker neem je een hap van je broodje met kaas, vind je opeens een roos tussen je tanden. Over de naalden zullen we het maar niet hebben.MarthaMartha schreef:whahahahahaa......Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto
maar auto, je hoeft niet perse voor een hele bos, gewoon 1 zo'n mooie rode is al zo geweldig!
- MarthaMartha
Ik zei niet dat je hem tussen haar broodje kaas moest stoppen....Auto schreef:Ja, lekker neem je een hap van je broodje met kaas, vind je opeens een roos tussen je tanden. Over de naalden zullen we het maar niet hebben.MarthaMartha schreef:whahahahahaa......Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto
Oooooooooooh bedoelde je dat niet. Dan heb ik vrij suggestief gepost om jou te verdenken dat jij dat gedaan zou hebbenMarthaMartha schreef:Ik zei niet dat je hem tussen haar broodje kaas moest stoppen....Auto schreef:Ja, lekker neem je een hap van je broodje met kaas, vind je opeens een roos tussen je tanden. Over de naalden zullen we het maar niet hebben.MarthaMartha schreef:whahahahahaa......Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto

- MarthaMartha
Hetwelk ik uiteraard nooit zou doen, dus heb je me vals verdacht.... hoe ga je dat goedmaken?Auto schreef:Oooooooooooh bedoelde je dat niet. Dan heb ik vrij suggestief gepost om jou te verdenken dat jij dat gedaan zou hebbenMarthaMartha schreef:Ik zei niet dat je hem tussen haar broodje kaas moest stoppen....Auto schreef:Ja, lekker neem je een hap van je broodje met kaas, vind je opeens een roos tussen je tanden. Over de naalden zullen we het maar niet hebben.MarthaMartha schreef:
whahahahahaa......

He wat romantischAuto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mooi. En gelukkig denkt mijn geliefde hier net zo over en is ze niet teleurgesteld als ik zonder bloemen thuis kom vandaag. Sterker nog, als ik met een bos bloemen thuis zou komen op 14/2 zou ze me denk ik eerst hard uitlachen en dan bezorgd vragen of ik me wel helemaal lekker voelOude-Waarheid schreef:Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
en helemaal mee eens!!!!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik heb de deur opengehouden toen mijn vrouw de vuilnisbakken buiten ging zetten.Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto
Ben toch blij dat mijn vrouw anders reageert.Marnix schreef:Mooi. En gelukkig denkt mijn geliefde hier net zo over en is ze niet teleurgesteld als ik zonder bloemen thuis kom vandaag. Sterker nog, als ik met een bos bloemen thuis zou komen op 14/2 zou ze me denk ik eerst hard uitlachen en dan bezorgd vragen of ik me wel helemaal lekker voelOude-Waarheid schreef:Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
en helemaal mee eens!!!!

Wij zijn ook zo heerlijk nuchterMarnix schreef:Mooi. En gelukkig denkt mijn geliefde hier net zo over en is ze niet teleurgesteld als ik zonder bloemen thuis kom vandaag. Sterker nog, als ik met een bos bloemen thuis zou komen op 14/2 zou ze me denk ik eerst hard uitlachen en dan bezorgd vragen of ik me wel helemaal lekker voelOude-Waarheid schreef:Marnix schreef:Brr, commerciele onzin. Heb geen valentijnsdag nodig om mijn vrouw te laten zien dat ik van haar hou. Dus nee, ik ga geen bloemen halen uit het werk ofzoLeuke dingen doe ik wel, maar per definitie niet op 14 februari
en helemaal mee eens!!!!

We houden echt van elkaar!

Van 1 januari t/m 31 december, en dat al bijna 17 jaar door de band van het huwelijk...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Willem schreef:Ik heb de deur opengehouden toen mijn vrouw de vuilnisbakken buiten ging zetten.Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto

Duurde het lang voordat je weer naar binnen mocht?Willem schreef:Ik heb de deur opengehouden toen mijn vrouw de vuilnisbakken buiten ging zetten.Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto

Heb je de ketting nu weer wat opgekort?Auto schreef:Duurde het lang voordat je weer naar binnen mocht?Willem schreef:Ik heb de deur opengehouden toen mijn vrouw de vuilnisbakken buiten ging zetten.Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto
Ik weet nog niet eens of ik weer naar binnen mag. Ik ga toch maar een leuk bosje bloemen kopen zo.Auto schreef:Duurde het lang voordat je weer naar binnen mocht?Willem schreef:Ik heb de deur opengehouden toen mijn vrouw de vuilnisbakken buiten ging zetten.Auto schreef:Ik heb vanmorgen de auto volgetankt voor mevr. Auto