Dat zag jij dan wel weer. Toch netjes dat je eerder naar het koffertje kijkt dan naar de beentjesrefo schreef:En wat staat er op die koffer? Boor voor de ondergang?Mara schreef:Foei Helma, in zo'n bloot jurkje![]()
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Melk
Boerenkool
Worst
Spekjes
Kwarkjes
Kipfilet
Tandpasta
Boerenkool
Worst
Spekjes
Kwarkjes
Kipfilet
Tandpasta
- MarthaMartha
een blaar **voortaan ring afdoen als je met een schroevendraaier aan de slag gaat**
splinter onder mijn nagel **beter uitkijken voortaan**
maar de commode zit in elkaar!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!
- MarthaMartha
ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!
natuurlijk!MarthaMartha schreef:ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!![]()
Knap gedaan hoor
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
MarthaMartha schreef:een blaar **voortaan ring afdoen als je met een schroevendraaier aan de slag gaat**
Dat merk je vanzelf....als je je lieve baby erop legt en de kast valt in elkaar had die schroef er toch in gemoeten...MarthaMartha schreef:ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
precies dezelfde reactie als demo....vlinder schreef:Dat merk je vanzelf....als je je lieve baby erop legt en de kast valt in elkaar had die schroef er toch in gemoeten...MarthaMartha schreef:ik hield wel 1 schroef over, die zal er toch wel als reserve ingezeten hebben?Tiberius schreef:MarthaMartha schreef:maar de commode zit in elkaar!![]()
Een bakje witte druifjes, ik wist niet dat ze bestonden 
uhh, de bloemetjes dan he
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
twee koffers vol foto's van oma. Ongesorteerd, dus iedere enveloppe is een grote verrassing. Er kan een af-grij-se-lij-ke gezinsfoto inzitten, met Zita die aan het tandenwisselen is ofzo, of een fantastisch jeugdportret van mijn overgrootmoeder.
Leuk hé, ik zag ze verleden week ook staan.Mara schreef:Een bakje witte druifjes, ik wist niet dat ze bestonden
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
kindjes die tanden wisselen zijn juist zo schattig om te zien....Zita schreef:twee koffers vol foto's van oma. Ongesorteerd, dus iedere enveloppe is een grote verrassing. Er kan een af-grij-se-lij-ke gezinsfoto inzitten, met Zita die aan het tandenwisselen is ofzo, of een fantastisch jeugdportret van mijn overgrootmoeder.
Een eetkamerstoel..... geen idee waar die vandaan komt. Men denkt zeker dat onze tuin een afvalbewerkingsgebied is... nou dagutdusniethe. Wat moet je daar nou mee??
Jij bent vast ardiege boerfrouLassie schreef:Een eetkamerstoel..... geen idee waar die vandaan komt. Men denkt zeker dat onze tuin een afvalbewerkingsgebied is... nou dagutdusniethe. Wat moet je daar nou mee??