ik ook. Varkens zijn alleseters en - als ze de kans krijgen - ook menseneters.Mara schreef:Het is een grappige foto, maar ik griezel bij de evt gevolgen die het zou kunnen hebben
Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
Een varken is drager van vreselijke bacterien. Het kindje op de foto ziet er gezond uit, maar schijn kan bedriegen.
Ik vind het ook goor als mensen hun tanden laten schoonpeuteren door een vogeltje.
Of hun gezicht laten aflikken door hun hond
Ik ben dol op mn kattenbeestjes, maar het zijn geen kindjes van me dus er wordt niet gezoend
Ik vind het ook goor als mensen hun tanden laten schoonpeuteren door een vogeltje.
Of hun gezicht laten aflikken door hun hond

Ik ben dol op mn kattenbeestjes, maar het zijn geen kindjes van me dus er wordt niet gezoend

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- jakobmarin
kom op, een beetje extra weerstand opbouwen kan geen kwaad.
te schoon zijn is minder gezond voor je, dan dat je zo nu en dan eens lekker vies wordt.

te schoon zijn is minder gezond voor je, dan dat je zo nu en dan eens lekker vies wordt.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Deze kwam ik tegen bij een vriendin:
Niet te geloven...
Heb ik weer.....
Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd.....
Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.
Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!!
Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!! Heb ik weer.
Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!!
Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui.sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Dak was open dus auto van binnen helemaal nat geregend.......
3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!
Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.
4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart.....
Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!!
En jij?...wat heb jij beleefd?
- JolandaOudshoorn
Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:
Niet te geloven...
Heb ik weer.....
Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd.....
Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.
Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!!
Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!! Heb ik weer.
Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!!
Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui.sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Dak was open dus auto van binnen helemaal nat geregend.......
3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!
Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.
4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart.....
Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!!
En jij?...wat heb jij beleefd?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
[youtube]rGEqWzw8A9g[/youtube]

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:

Blondine?
wahaha... nee (geen idee of zij hem ook ergens vandaan heeft).jvdg schreef:Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:![]()
![]()
Blondine?
hij staat in tig varianten op internetLassie schreef:wahaha... nee (geen idee of zij hem ook ergens vandaan heeft).jvdg schreef:Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:![]()
![]()
Blondine?

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&b ... fa222931bf
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:[youtube]kAG39jKi0lI[/youtube]

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ja dat geloof ik graag..Hendrikus schreef:hij staat in tig varianten op internetLassie schreef:wahaha... nee (geen idee of zij hem ook ergens vandaan heeft).jvdg schreef:Lassie schreef:Deze kwam ik tegen bij een vriendin:![]()
![]()
Blondine?
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&b ... fa222931bf
De kunt van het spelen met taal is vaak: dingen gewoon weer hun letterlijke betekenis teruggeven.albion schreef:Hendrikus schreef:[youtube]kAG39jKi0lI[/youtube]![]()
hoe verzinnen ze het!
~~Soli Deo Gloria~~
Dat zouden we vaker moeten doenHendrikus schreef: ....dingen gewoon weer hun letterlijke betekenis teruggeven.

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.