Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanochtend uitgeslapen.
Wij gaan straks richting m'n zusje daar gaan we gezellig thee drinken en dineren.
Wij gaan straks richting m'n zusje daar gaan we gezellig thee drinken en dineren.
vanmorgen veel meegekregen in de Nieuwjaarsdienst
daarna bij beide ouders bezoek afgelegd
nu zo even wat slaap inhalen van vannacht (10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden
)
Vanmiddag nog verder met suprise maken
daarna alles in gereedheid maken voor gourmetten
vanavond onze Sinterkerstjaarspakjesavond.
daarna bij beide ouders bezoek afgelegd
nu zo even wat slaap inhalen van vannacht (10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden

Vanmiddag nog verder met suprise maken
daarna alles in gereedheid maken voor gourmetten
vanavond onze Sinterkerstjaarspakjesavond.

De chocolaadjes hebben dus geen doel getroffen.helma schreef:10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden![]()
![]()

vanmorgen kerkdienst, nu poetsen, eind van de middag nieuwjaarsbijeenkomst voor opa en oma, daarna broeder en schoonzuster met de kinders op het eten, vanavond niks.
Dat viel uiteindelijk nog mee, m'n zusje had haar camera thuis gelaten en tegen de tijd dat we gisteravond het eten op hadden, kon je het toch nog allemaal best goed zien!jvdg schreef:Vlgns de weersverwachtingen zal er weinig te zien zijn.Gijs83 schreef:.... en vuurwerk kijken...
Maar wel te horen.![]()
Ach, onze arme katten.....ze durven niet naar buiten.
Vanmorgen eerst naar de kerk geweest, daarna bij een tante(weduwe) op de koffie geweest, verder vandaag in principe niets, misschien dat er nog wat mensen komen...
Tiberius schreef:De chocolaadjes hebben dus geen doel getroffen.helma schreef:10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden![]()
![]()
nee; helaas
hij beloofde om 12 uur wel dat hij om 3 uur zou stoppen en vond de kaart erg leuk
maar ik denk dat hij ons finaal uit het oog verloor toen het mistiger werd om hem heen

Ik dacht je zult wel niet veel meegekregen hebben van de nieuwjaarsdienst of bedoel je het niet heus dat je veel heb meegekregen?helma schreef:vanmorgen veel meegekregen in de Nieuwjaarsdienst
nu zo even wat slaap inhalen van vannacht (10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden![]()
)
Volgend jaar moet je de chocolaatjes injecteren met een sterkwerkend slaapmiddel.helma schreef:Tiberius schreef:De chocolaadjes hebben dus geen doel getroffen.helma schreef:10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden![]()
![]()
nee; helaas
hij beloofde om 12 uur wel dat hij om 3 uur zou stoppen en vond de kaart erg leuk
maar ik denk dat hij ons finaal uit het oog verloor toen het mistiger werd om hem heen

Ik zit te wachten op mijn zoon die met zijn meisje even langskomt, is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, dus ik kijk er wel naar uit... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gelukkig en boven verwachting heb ik goed mogen luisteren vanmorgen.Gijs83 schreef:Ik dacht je zult wel niet veel meegekregen hebben van de nieuwjaarsdienst of bedoel je het niet heus dat je veel heb meegekregen?helma schreef:vanmorgen veel meegekregen in de Nieuwjaarsdienst
nu zo even wat slaap inhalen van vannacht (10 over 5 ontplofte de laatste bom voor m'n raam; maar heb het nog kwart voor 6 zien worden![]()
)
en net even anderhalf uur geslapen

Mariavt schreef:Ik zit te wachten op mijn zoon die met zijn meisje even langskomt, is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, dus ik kijk er wel naar uit...
Fijn!!!

Hier ook zoiets, alleen lig ik zo goed als heel de dag op bed.huisman schreef:Na de kerkdienst gaat het gezin op familiebezoek, en ik mag gaan werken![]()
Maargoed, de keelpijn is wel bijna over...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
He wat sneuIchtus schreef:Hier ook zoiets, alleen lig ik zo goed als heel de dag op bed.huisman schreef:Na de kerkdienst gaat het gezin op familiebezoek, en ik mag gaan werken![]()
Maargoed, de keelpijn is wel bijna over...

Als je vlakbij had gewoond,

Maar voor nu dan: BETERSCHAP

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dank jeMara schreef:He wat sneuIchtus schreef:Hier ook zoiets, alleen lig ik zo goed als heel de dag op bed.huisman schreef:Na de kerkdienst gaat het gezin op familiebezoek, en ik mag gaan werken![]()
Maargoed, de keelpijn is wel bijna over...![]()
Als je vlakbij had gewoond,had ik je een lekker kopje zelf gemaakte kippensoep gebracht.
Maar voor nu dan: BETERSCHAP

Je hebt me wel op een idee gebracht: ik zit nu aan een zelfgemaakt soepje, lekker!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!