Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Boodschappen doen.
Kamer opruimen.
Spullen in dozen opbergen.
Behang aftrekken in de kamer.
Kamer opruimen.
Spullen in dozen opbergen.
Behang aftrekken in de kamer.
Gewoon werken, schijnt in deze week trouwens vrij ongewoon te zijn.Lekker rustig op de weg. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Is dat zo??huisman schreef:Gewoon werken, schijnt in deze week trouwens vrij ongewoon te zijn.Lekker rustig op de weg.
Manlief moet gewoon werken, al heeft hij morgen een verplichte snipperdag.
vanmorgen huishouden
vanmiddag op pad voor sinterkerstjaarskadootjes
(mijn eigen lootje en dat van mijn dochters van 6 en 9)
en verjaardag van een neefje/nicht (gelukkig op 1 adres)
vanavond es kijken; we zijn helemaal op de spelletjestour
dus het zal wel spelletjes doen worden
vanmiddag op pad voor sinterkerstjaarskadootjes
(mijn eigen lootje en dat van mijn dochters van 6 en 9)
en verjaardag van een neefje/nicht (gelukkig op 1 adres)
vanavond es kijken; we zijn helemaal op de spelletjestour
dus het zal wel spelletjes doen worden
Hier is het ook heeeeel stilLassie schreef:Is dat zo??huisman schreef:Gewoon werken, schijnt in deze week trouwens vrij ongewoon te zijn.Lekker rustig op de weg.
Manlief moet gewoon werken, al heeft hij morgen een verplichte snipperdag.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lekker thuis rommelen. Boodschappen doen.
Het wordt wel een lange dag.
Om 0200 uur vannacht moet ik mijn dochter van Schiphol halen.
Maar dan mag ik morgen uitslapen.
Het wordt wel een lange dag.
Om 0200 uur vannacht moet ik mijn dochter van Schiphol halen.
Maar dan mag ik morgen uitslapen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Even wat vooroordelen de kop indrukken. We gaan een avond 'koehandelen' met vrienden omlijst door een bierproeverij. Het gaat uiteraard om het competatieve en vriendschappelijke element van het koehandelen.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
de party van de vrouwen is er echter aan toegevoegd omdat er bob's nodig warenDemocritus schreef:Even wat vooroordelen de kop indrukken. We gaan een avond 'koehandelen' met vrienden omlijst door een bierproeverij. Het gaat uiteraard om het competatieve en vriendschappelijke element van het koehandelen.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:de party van de vrouwen is er echter aan toegevoegd omdat er bob's nodig warenDemocritus schreef:Even wat vooroordelen de kop indrukken. We gaan een avond 'koehandelen' met vrienden omlijst door een bierproeverij. Het gaat uiteraard om het competatieve en vriendschappelijke element van het koehandelen.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Nee nee daar is helemaal niet omgevraagd. Daar kwamen de vrouwen zelf mee. Dus eigenlijk is het een motie van wantrouwen omdat de dames het weer in de gaten willen houden.MarthaMartha schreef:de party van de vrouwen is er echter aan toegevoegd omdat er bob's nodig warenDemocritus schreef:Even wat vooroordelen de kop indrukken. We gaan een avond 'koehandelen' met vrienden omlijst door een bierproeverij. Het gaat uiteraard om het competatieve en vriendschappelijke element van het koehandelen.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)

- JolandaOudshoorn
ooo leuk zo'n ruilparty!!! Veelplezier vanavond.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)
@ Demo: geniet van je biertjes, maar niet teveel drinken... je moet nog rijden. Of is het net als een wijnproeverij: alles uitspugen, nadat je geproeft hebt???!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Nee uitspugen dat is zonde. Overigens mij is een BOB 'opgedwongen'.JolandaOudshoorn schreef:ooo leuk zo'n ruilparty!!! Veelplezier vanavond.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)
@ Demo: geniet van je biertjes, maar niet teveel drinken... je moet nog rijden. Of is het net als een wijnproeverij: alles uitspugen, nadat je geproeft hebt???!
- JolandaOudshoorn
Er schijnt ook goed malt-bier te zijnDemocritus schreef:Nee uitspugen dat is zonde. Overigens mij is een BOB 'opgedwongen'.JolandaOudshoorn schreef:ooo leuk zo'n ruilparty!!! Veelplezier vanavond.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jolanda ................. ga je mond spoelen.JolandaOudshoorn schreef:ooo leuk zo'n ruilparty!!! Veelplezier vanavond.MarthaMartha schreef:in huis rommelen, wat boodschappen, vanavond naar een ruilparty (en demo naar een bierproeverij...)
Bier en wijn uitspugen, hoe kan je het zeggen!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!