Ik mis.....

Democritus

Re: Ik mis.....

Bericht door Democritus »

helma schreef:
Democritus schreef:He he mijn vrouw zegt:'' eindelijk weer normale koffie''.
ze heeft dus geen reden meer om niet te komen ::salut
Had ze die dan?
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
helma

Bericht door helma »

Democritus schreef:
helma schreef:
Democritus schreef:He he mijn vrouw zegt:'' eindelijk weer normale koffie''.
ze heeft dus geen reden meer om niet te komen ::salut
Had ze die dan?
als ze nu zin heeft in koffie denkt ze misschien aan mij :huhu
Joannah

Bericht door Joannah »

Ander schreef:
Mister schreef:
Ander schreef:
Katharina van Bora schreef:Toch weet ik bijna zeker dat hij niet terug komt, omdat hij merkt dat de rechterflank van dit forum er gelijkhebberig is. Daardoor is gelijkwaardige duscussie niet meer mogelijk.
:)
Die smiley misstaat behoorlijk, gezien de waarheid van de opmerking.
Dan is het niet verstandig om hem naar boven te halen. Hij was, dankzij slimme forummers, bijna in de vergetelheid geraakt. En over het waarheidsgehalte van de opmerking: én de opmerking én jouw reactie vind ik ook weer behoorlijk gelijkhebberig, dus schaar ik jullie maar gemakshalve bij de rechterflank van dit forum.
Nou , het zou me dan moeten spijten dat ik me afvroeg hoe het met Luther was.
Ondanks dat ik het zeker niet altijd met iemand eens ben, respecteer ik toch zijn mening, rechterflank, linkerflank of helemaal geen flank.
Het venijn wat ook weer uit deze opmerking te voorschijn komt, is voor velen, waaronder Luther, denk ik een reden om geen deel meer te nemen aan discussies.
Als het met de onverdraagzaamheid tegenover afwijkende meningen in de democratie ook zo gesteld was, was deze allang ten einde gekomen.
mensen die altijd maar schermen met de waarheid en het waarheidsgehalte, doen me altijd denken aan die Sovjet-krant van weleer, de Pravda.
HUN waarheid, bedoelen ze dan meestal.
Erg jammer. Ik hoop dat Luther weer eens gaat deelnemen, en zijn mening laat horen.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Ander

Bericht door Ander »

Joannah schreef:
Ander schreef:Dan is het niet verstandig om hem naar boven te halen. Hij was, dankzij slimme forummers, bijna in de vergetelheid geraakt.
Ik had het over die smiley, niet over Luther. Laat dat duidelijk zijn.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Joannah schreef:
Ondanks dat ik het zeker niet altijd met iemand eens ben, respecteer ik toch zijn mening, rechterflank, linkerflank of helemaal geen flank.
Het venijn wat ook weer uit deze opmerking te voorschijn komt, is voor velen, waaronder Luther, denk ik een reden om geen deel meer te nemen aan discussies.
Als het met de onverdraagzaamheid tegenover afwijkende meningen in de democratie ook zo gesteld was, was deze allang ten einde gekomen.
mensen die altijd maar schermen met de waarheid en het waarheidsgehalte, doen me altijd denken aan die Sovjet-krant van weleer, de Pravda.
Erg jammer. Ik hoop dat Luther weer eens gaat deelnemen, en zijn mening laat horen.
Vetgedrukte gedeelte is de spijker op zijn kop slaan!
BJD

Bericht door BJD »

Mister schreef:
Joannah schreef:
Vetgedrukte gedeelte is de spijker op zijn kop slaan!
Luther heeft een punt. Die gelijkhebberigheid.. het komt zo liefdeloos over.. (mogelijk een gevolg van deze manier van communiceren) Het heeft z'n uitwerking op het forum. Naar mijn idee is het een stuk rustiger de laatste tijd.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het komt de sfeer hier op het forum in ieder geval niet ten goede door curieuselijk te gaan onderzoeken wie de pot en wie de ketel is.
Daarom: :lock
Gesloten