Orchidee schreef:Mooi Caprice en Hendrikus
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
- MarthaMartha
Dan je wel verdraaid goed fotosoepen.... je ziet het echt niet....Hendrikus schreef:Het wachten was op de slimmerd die met deze vraag zou komen. Gefeliciteerd MM!MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: hoe heb je die kerk in kerstbal erop gekregen zonder zelf in beeld te komen?![]()
Het antwoord luidt: weggefotosoept. Overigens stond ik er zelf niet op, alleen m'n statief. Dat soept wat makkelijker
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
caprice schreef:Hierbij een selectie, vanmiddag gemaakt:
En ja, het zijn echt kleurenfoto's...
Mooi zeg Cap!
Jullie hebben vast heerlijk gewandeld!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En een lange brandpuntsafstand? Dan wordt een statief al snel klein op zo'n bal.Hendrikus schreef:Het wachten was op de slimmerd die met deze vraag zou komen. Gefeliciteerd MM!MarthaMartha schreef:@ Hendrikus: hoe heb je die kerk in kerstbal erop gekregen zonder zelf in beeld te komen?![]()
Het antwoord luidt: weggefotosoept. Overigens stond ik er zelf niet op, alleen m'n statief. Dat soept wat makkelijker
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tssss ze lijkt al zó wijs!!
Wat een schatjehelma schreef:tssss ze lijkt al zó wijs!!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ter correctiehelma schreef:tssss ze lijkt al zó wijs!!
Ze ìs wijs
@albionL dank je wel, ze is idd echt een snoes!!
een superzoet lief meisje!!!
- MarthaMartha
Wow, wat een droppie!!
ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
kinderen van 10 dagen kunnen niet op hun armen steunen.
- MarthaMartha
deze wel blijkbaar....utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
Ook wij vonden het verbazingwekkend..... maar t is echt waar!utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
Onze inmiddels 19 jarige dochter kon het ook al in de kraamdagen. En met M&M zeg ik: Wow, wat een droppie!!henriët schreef:Ook wij vonden het verbazingwekkend..... maar t is echt waar!utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
dank je!huisman schreef:Onze inmiddels 19 jarige dochter kon het ook al in de kraamdagen. En met M&M zeg ik: Wow, wat een droppie!!henriët schreef:Ook wij vonden het verbazingwekkend..... maar t is echt waar!utrech schreef:ik zie een klein postzegelfototje met een afbeelding van een baby van een maand of drie vier.
Wat een lief poppetje zeg
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!