... om vervolgens te vragen: wie is Boston?MarthaMartha schreef:Ooit stond een predikant hoofdschuddend voor mijn boekenkast en verzuchtte: "van Boston tot Pinkeltje"....jvdg schreef:Nou, DIA, ik heb een door jou hooggeacht en geliefd predikant heel goed gekend, waarbij je na inspectie van zijn boekenkast je je wenkbrauwen zou hebben gefronst.-DIA- schreef:Uit boeken kun je veel wijsheid leren (soms) en (vaker) leer je aan de inhoud zijn/haar boekenkast de persoon kennen.
't Is goed als, in het bijzonder predikanten en leraars, goed kennis nemen van wat er "in de wereld te koop" is.
Wil je vijanden c.q. tegenstanders bestrijden, zul je ze goed moeten kennen.
En ook moeten weten hoe ze denken.
Dus, laat dat boekenkastoordeel maar voor wat het is.
Mijn boeken op marktplaats
Re: Mijn boeken op marktplaats
Klopt niet. Als je uitersten vaststelt weet je dat.eilander schreef:... om vervolgens te vragen: wie is Boston?MarthaMartha schreef:Ooit stond een predikant hoofdschuddend voor mijn boekenkast en verzuchtte: "van Boston tot Pinkeltje"....jvdg schreef:Nou, DIA, ik heb een door jou hooggeacht en geliefd predikant heel goed gekend, waarbij je na inspectie van zijn boekenkast je je wenkbrauwen zou hebben gefronst.-DIA- schreef:Uit boeken kun je veel wijsheid leren (soms) en (vaker) leer je aan de inhoud zijn/haar boekenkast de persoon kennen.
't Is goed als, in het bijzonder predikanten en leraars, goed kennis nemen van wat er "in de wereld te koop" is.
Je kunt ook té serieus zijn volgens mijrefo schreef:Klopt niet. Als je uitersten vaststelt weet je dat.eilander schreef:... om vervolgens te vragen: wie is Boston?MarthaMartha schreef: Ooit stond een predikant hoofdschuddend voor mijn boekenkast en verzuchtte: "van Boston tot Pinkeltje"....
Ach ja, die kostelijke geschriften van Vader Pinkeltje hebben menig kind tot vreugde doen nopen.MarthaMartha schreef:Ooit stond een predikant hoofdschuddend voor mijn boekenkast en verzuchtte: "van Boston tot Pinkeltje"....jvdg schreef:Nou, DIA, ik heb een door jou hooggeacht en geliefd predikant heel goed gekend, waarbij je na inspectie van zijn boekenkast je je wenkbrauwen zou hebben gefronst.-DIA- schreef:Uit boeken kun je veel wijsheid leren (soms) en (vaker) leer je aan de inhoud zijn/haar boekenkast de persoon kennen.
- MarthaMartha
inmiddels hebben ze via marktplaats en plaatselijke rommelmarkten andere kindertjes gevonden....
nu zou het zoiets zijn als: "van Boston tot Lucado" ofzo....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vader Laan...memento schreef:Ach ja, die kostelijke geschriften van Vader Pinkeltje hebben menig kind tot vreugde doen nopen.
Nee.jvdg schreef:Mag ik dan meenemen wat ik lust en jij toch al gelezen hebt?huisman schreef:Je bent welkom om mijn boekenkasten te inspecteren.-DIA- schreef:Uit boeken kun je veel wijsheid leren (soms) en (vaker) leer je aan de inhoud zijn/haar boekenkast de persoon kennen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
En maar klagen over een gebrek aan ruimte......hebberd........huisman schreef:Nee.jvdg schreef:Mag ik dan meenemen wat ik lust en jij toch al gelezen hebt?huisman schreef:Je bent welkom om mijn boekenkasten te inspecteren.-DIA- schreef:Uit boeken kun je veel wijsheid leren (soms) en (vaker) leer je aan de inhoud zijn/haar boekenkast de persoon kennen.
Zoals gezegd, aan de boekenkast leer je iemand kennenhuisman schreef:Nee.jvdg schreef:Mag ik dan meenemen wat ik lust en jij toch al gelezen hebt?huisman schreef:Je bent welkom om mijn boekenkasten te inspecteren.-DIA- schreef:Uit boeken kun je veel wijsheid leren (soms) en (vaker) leer je aan de inhoud zijn/haar boekenkast de persoon kennen.
Nieuwe boeken toegevoegd.Gian schreef:http://verkopers.marktplaats.nl/320941
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
wat wil je voor de spurgeonboekjes? ik mis i.e.g. nog 18 en 20 uit jouw lijstje
@Gian
Verkoop je boeken als mensen moeten bieden? Ik ga nl. meestal de t.e.a.b advertenties voorbij. Je brengt me trouwens wel op een idee. Ik heb nog karrevrachten boeken staan op een zolder (19meter ofzo) Dat kwam uit een erfenis van een overleden predikant. Nu zit ik er een beetje mee in m'n maag
Verkoop je boeken als mensen moeten bieden? Ik ga nl. meestal de t.e.a.b advertenties voorbij. Je brengt me trouwens wel op een idee. Ik heb nog karrevrachten boeken staan op een zolder (19meter ofzo) Dat kwam uit een erfenis van een overleden predikant. Nu zit ik er een beetje mee in m'n maag
theoloog schreef:@Gian
Als er iets tussen zit wat mijn interesse heeft, wil ik je er gerust van helpen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik wil best een keer komen kijken; woon toch in de buurttheoloog schreef:@Gian
Ik doe altijd 'bieden' aanklikken.theoloog schreef:@Gian
Ik ga nl. meestal de t.e.a.b advertenties voorbij.
Wil men een boek hebben mailen ze wel.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.