oke, van mij dan vier:JolandaOudshoorn schreef:henriët schreef:helma schreef:Bonny, van harte!!![]()
![]()
![]()
Gefelie [2]
- MarthaMartha
Re: Gefelie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Aritha was gisteren jarig...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Marnix en Gertje:

-
Schemerlichtje
Ik doe het maar even zo, dan weet ik zeker dat ik niemand vergeet:
Iedereen die in de afgelopen tijd jarig is geweest wil ik van harte feliciteren met zijn/haar verjaardag!
Iedereen die in de afgelopen tijd jarig is geweest wil ik van harte feliciteren met zijn/haar verjaardag!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gertje is vandaag jarig

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Marnix GefeliciteerdOrchidee schreef:Gertje is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
- MarthaMartha
Marnix, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ah Marnix...ik zie dat jij ook jarig bent...
nou bij deze dan: van harte gefeliciteerd

nou bij deze dan: van harte gefeliciteerd

- oesterschelpje
Marnix en Gertje, allebei van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Gertje en Marnix, van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst....(May God bless You both! )

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Was ik toch Gertje vergeten.
Ook van mij een hartelijke felicitatie t.g.v. je verjaardag.
Een nieuw levensjaar aangevangen.........Gods Zegen en Hulp van harte toegewenst!!!!!!!!!!
Ook van mij een hartelijke felicitatie t.g.v. je verjaardag.
Een nieuw levensjaar aangevangen.........Gods Zegen en Hulp van harte toegewenst!!!!!!!!!!
Ichtus schreef:Gertje en Marnix!
Ik sluit me aan
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gertje, gefeliciteerd!!!!! 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."