Niet alles! Met dank aan de NS strandde ik in het zicht van de haven.
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
~~Soli Deo Gloria~~
Ik denk dat dat Deventer is...Hendrikus schreef:-DIA- schreef:Niet alles! Met dank aan de NS strandde ik in het zicht van de haven.Hendrikus schreef: Dat lijkt verdacht veel op UtrechtRechtsboven zou je toch moeten herkennen als iets anders dan Utrecht.
Tsja, met dank aan de NS in het zicht van de haven stranden, dan kan het haast niet missen hè?Gijs83 schreef:Ik denk dat dat Deventer is...Hendrikus schreef:-DIA- schreef:Niet alles! Met dank aan de NS strandde ik in het zicht van de haven.Hendrikus schreef: Dat lijkt verdacht veel op UtrechtRechtsboven zou je toch moeten herkennen als iets anders dan Utrecht.
Maar: goed dat je het zegt, ik moet nog zo'n formulier voor "geld terug bij vertraging" aanvragen. Vertraging? Ik kon niet eens thuis komen. Moest me laten ophalen...
~~Soli Deo Gloria~~
Hmm... de Bergkerk en de Lebuïnuskerk... nu je het zegt...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008« 
						- denkertje21

Een paar weken geleden, toen de herfst net begon, omgeving Leusden:

Leer mij volgen mét mijn vragen...
Mooidenkertje21 schreef:Een paar weken geleden, toen de herfst net begon, omgeving Leusden:
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
Hendrikus schreef:
Lebuïnus? Waar dan?
Hmm... wat nadere bestudering leert mij dat topje van de toren enigzins afwijkt van de Lebuïnes..
Maar het is toch wel Deventer? De toren heeft ook wel iets van de Utrechtse Domtoren weg
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Nicolaas-_of_Bergkerk-DIA- schreef:Hendrikus schreef:
Lebuïnus? Waar dan?
Hmm... wat nadere bestudering leert mij dat topje van de toren enigzins afwijkt van de Lebuïnes..
Maar het is toch wel Deventer? De toren heeft ook wel iets van de Utrechtse Domtoren weg
Gijs83 schreef:Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Nicolaas-_of_Bergkerk-DIA- schreef:Hendrikus schreef:
Lebuïnus? Waar dan?
Ja de bergkerk ken ik wel. Maar dan zou die andere toren toch de Lebuïnuskerk moeten zijn? Als het beide in Deventer is.
Maar dat is het niet. Het is gewoon de Dom.-DIA- schreef:Gijs83 schreef:Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Nicolaas-_of_Bergkerk-DIA- schreef:Hendrikus schreef:
Lebuïnus? Waar dan?
Ja de bergkerk ken ik wel. Maar dan zou die andere toren toch de Lebuïnuskerk moeten zijn? Als het beide in Deventer is.
~~Soli Deo Gloria~~
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
Wawt een lief meisje. En wat ligt ze heerlijk te slapen!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wat een wonder Henriët en Jean.
Van harte!

Van harte!