Waar baal je van?

Mariavt

Re: Waar baal je van?

Bericht door Mariavt »

Zita schreef:
Mariavt schreef:Vanmiddag wilde ik even naar de markt op mijn race mobiel, ongeveer zo'n 4km verderop, ben ik onderweg ongeveer op de helft, begint dat ding steeds langzamer te rijden, ik kon nog net bij de lidl komen en heb door een kennis de servicedienst laten bellen want mijn accu was hélemaal leeg. Werd ik teruggebeld door die kennis, zegt ie, ze komen eraan maar het kan wel een half uur tot drie kwartier duren.
En idd. ze kwamen pas na drie kwartier, en kóud dat ik het had, mijn botten doen er nog pijn van en ik zit nu lekker binnen maar het lijkt wel of ik niet warm te krijgen ben. ('k heb af en toe even bij de lidl binnen gestaan om op te warmen maar moest de hulpdienst in de gaten houden, dus dicht bij mijn scoot blijven) toen ze eindelijk kwamen kreeg ik twee nieuwe accu's en kon ik weer volop gas geven.
Gelijk op de markt thermospul gekocht en een dikke flanellen pyama.
Één les heb ik wel geleerd, ik ga nooit meer zo ver weg op de scootmobiel als het rond het vriespunt is. Brrrrrr ........... :8|
een warme douche, warme thee en dan op het elektische deken! Sterkte ermee!
Een douche heb ik wel, maar geen thee, mag het ook warme chocolademelk zijn? en een elektrisch dekentje heb ik ook niet maar wel een heerlijk donzen dekbed. Dus dat gaat wel goed komen.... :super
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lassie

Bericht door Lassie »

Oma van m'n man had dat een poosje geleden ook.... alleen was haar scootmobiel helemaal total loss. De 1e keer na de knie operatie was ze even een rondje gaan toeren, zo rond half 6. Ze wilde bij de winkels de stoep op maar het lukte niet. Zat ze daar, ze had gelukkig de puncho in dr mandje liggen. Maar ze heeft tot 7 uur staan wachten toen kwam er iemand, die heeft haar thuis gebracht.
Ze had geen mob. bij dr.
henriët

Bericht door henriët »

DAT DE POST STAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle kaartjes komen op zn vroegst pas zaterdag aan :bobo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

henriët schreef:DAT DE POST STAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEE HOOR!!!!! Wij hebben m vandaag gehad. Erg leuk! :love
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
henriët

Bericht door henriët »

Katharina van Bora schreef:

ECHT??? oooh leuk!
nou, misschien dat er dan toch nog een heel aantal gaan aankomen!
Fijn!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara

Bericht door Mara »

Ja Jet en in het kraambed is het ook zo leuk om allerlei kaartjes te ontvangen.
Ik hoop dat sommige mensen hem dan zo bij je in de bus doen of op andere wijze versturen :)
Vannacht nog een beetje kunnen slapen ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
henriët

Bericht door henriët »

Mara schreef:Ja Jet en in het kraambed is het ook zo leuk om allerlei kaartjes te ontvangen.
Ik hoop dat sommige mensen hem dan zo bij je in de bus doen of op andere wijze versturen :)
Vannacht nog een beetje kunnen slapen ?
Jawel hoor, onze honnepon lekker tussenin op een aankleedkussen.....
Het fijnste plekje is bij......... mama :love
Mara

Bericht door Mara »

Owww wat heerlijk zeg :love
Het zijn zulke intieme momenten ! Ik heb de wieg snachts nauwelijks gebruikt, ze lagen vrijwel altijd tussenin, lekker makkelijk voor een nachtvoeding :)
Wij hebben een bed van 2 mtr breed, dus geen enkel probleem.
Tijdens onweer lagen ze er allemaal :haha
vlinder

Bericht door vlinder »

henriët schreef:
Katharina van Bora schreef:

ECHT??? oooh leuk!
nou, misschien dat er dan toch nog een heel aantal gaan aankomen!
Fijn!
Hier nog geen kaartje, maar naar jou toe is er al één onderweg hoor! :love
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
hmprff

Bericht door hmprff »

van lekkage (weeeeeeeeeer) en dat de aannemer pas aan de slag wil als het dak vernieuwd is (zijn ze mee bezig)
terwijl de lekkage niet van het dak komt, maar wss van de douche of de onderbuurman die boven een hokkie heeft.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mara schreef:Owww wat heerlijk zeg :love
Het zijn zulke intieme momenten ! Ik heb de wieg snachts nauwelijks gebruikt, ze lagen vrijwel altijd tussenin, lekker makkelijk voor een nachtvoeding :)
Bij ons slaapt de jongste nog steeds standaard tussen ons in. En ook de anderen komen regelmatig bij ons kruipen. Wij hebben een bed van 2.10 breed!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:
Mara schreef:Owww wat heerlijk zeg :love
Bij ons slaapt de jongste nog steeds standaard tussen ons in. En ook de anderen komen regelmatig bij ons kruipen. Wij hebben een bed van 2.10 breed!
Dan zijn het bij jou vast nog geen lange lummels van 1.90 ;)
hmprff

Bericht door hmprff »

hmprff schreef:van lekkage (weeeeeeeeeer) en dat de aannemer pas aan de slag wil als het dak vernieuwd is (zijn ze mee bezig)
terwijl de lekkage niet van het dak komt, maar wss van de douche of de onderbuurman die boven een hokkie heeft.
dat het nu niet alleen al de hele nacht getikt heeft (ondanks vier handdoeken opgevouwen onder die plek) maar er ook nog een zeer onaangename verrassing was vanmorgen: vieze, roze strepen over mijn witte behang :ouin

en als het stil is hoor ik boven me steeds wat bezig, terwijl er daar niemand is. En bij mn huisgenote zijn er ook weer nieuwe vlekken op het plafond en zitten er roze vlekken op haar verf...

ik ga zo de aannemer bellen en deze keer komt hij er niet zo maar van af. ik wil dat ie vandaag nog komt!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Lassie

Bericht door Lassie »

verdikte spier in m'n rug (boven in) pppfff :nonnon
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

hmprff schreef:
hmprff schreef:van lekkage (weeeeeeeeeer) en dat de aannemer pas aan de slag wil als het dak vernieuwd is (zijn ze mee bezig)
dat het nu niet alleen al de hele nacht getikt heeft (ondanks vier handdoeken opgevouwen onder die plek) maar er ook nog een zeer onaangename verrassing was vanmorgen: vieze, roze strepen over mijn witte behang :ouin

en als het stil is hoor ik boven me steeds wat bezig, terwijl er daar niemand is. En bij mn huisgenote zijn er ook weer nieuwe vlekken op het plafond en zitten er roze vlekken op haar verf...

ik ga zo de aannemer bellen en deze keer komt hij er niet zo maar van af. ik wil dat ie vandaag nog komt!
Succes. Hopelijk komt hij nu en kan het snel gemaakt worden.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Plaats reactie