Doe dat maar. Ik ben uitermate benieuwd hoe je de bijbelse leer van de 2 wegen (vloek of zegen) dogmatisch in 3 verbonden uitgelegd krijgt.huisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Die staat op wachtBert Mulder schreef:Ik denk dat Jean die bij zich heeft... Waar is Jean gebleven?Ichtus schreef:Gelukkig wel.
![]()
Waar is de rolemmer Bert?

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Die staat op wachtBert Mulder schreef:Ik denk dat Jean die bij zich heeft... Waar is Jean gebleven?Ichtus schreef:Gelukkig wel.
![]()
Waar is de rolemmer Bert?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee schreef:Dat ik eigenlijk huish.hulp nodig heb, maar zou niet weten waar ik het vandaan moet halen
kennen ze bij jullie in de kerk niet een soort van helpende handen? Of ken je niet iemand in je omgeving die je zou kunnen helpen?
Ik kan me voorstellen dat het lastig/moeilijk is om je huishouden over te laten aan iemand. En ik kan me ook best voorstellen dat je niet iedereen over de vloer wilt hebben.
Probeer eens iemand te bellen ofzo.
Een kennis/vriendin van mij heeft de stoute schoenen aan gedaan en mij gebeld of ik haar wilde helpen in dr chaos (zij mag niet stofzuigen). Dat heb ik gedaan een paar keer. En heb ook tegen haar gezegd dat ze me altijd mag bellen.
Dat m'n fiets kapot is...
en dat ik nu maar naar de stad moet lopen om m'n boodschappen op te halen.

Uh, je mag mijn fiets wel lenenLassie schreef:Dat m'n fiets kapot is...en dat ik nu maar naar de stad moet lopen om m'n boodschappen op te halen.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
kom je hem brengen?Ichtus schreef:Uh, je mag mijn fiets wel lenenLassie schreef:Dat m'n fiets kapot is...en dat ik nu maar naar de stad moet lopen om m'n boodschappen op te halen.
![]()

Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!
Stakers gelijk ontslaan, ben je die zeurpieten kwijt en is je reorganisatie ook gelijk rond.

Werken zeg, kom op!

Stakers gelijk ontslaan, ben je die zeurpieten kwijt en is je reorganisatie ook gelijk rond.

Ach nog even en de boel is failliet. NIeuw plannen zijn bekend gemaakt, ze gaan de pakketdienst separeren van de postbezorging. Dus de winstgevende onderdelen gaan straks appart van het grootste probleem van TPG .............. dus het wordt alleen maar erger voor ze.Mister schreef:Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!![]()
![]()
![]()
Dat ik dinsdagochtend een pakketje besteld heb en nog steeds niet binnen is..... en k heb al betaald. 

Precies. Wie niet wil werken, zal ook niet eten.Mister schreef:Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!![]()
![]()
![]()
- Oude-Waarheid
Dat kan ik ook wel makkelijk zeggen vanuit mijn luie stoel.Tiberius schreef:Precies. Wie niet wil werken, zal ook niet eten.Mister schreef:Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!![]()
![]()
![]()
Ondanks ik het ook niet goedkeur heb ik er wel begrip voor
Je zult er maar werken jaren lang en je bent 50 + en er
drijgt ontslag ondanks met in levering van loon ....%
1 dag staken hielp niet, 2 dagen ook niet, zouden 3 dagen dan wel helpen ?Mister schreef:Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!![]()
![]()
![]()
Verzin dan iets anders, of blijf staken.
Leuk voor de mensen die smachten naar een beterschaps- of verjaardagskaart

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Oude-Waarheid
En te denken aan rouwkaarten lijkt me helemaal niets (of zouden ze daar een uitzondering in maken?)Mara schreef:1 dag staken hielp niet, 2 dagen ook niet, zouden 3 dagen dan wel helpen ?Mister schreef:Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!![]()
![]()
![]()
Verzin dan iets anders, of blijf staken.
Leuk voor de mensen die smachten naar een beterschaps- of verjaardagskaart![]()
Wat een keiharde reactie!! Eén van de langstzittende SGP raadsleden van ons dorp is al meer dan 25 jaar postbode en dreigt nu zijn baan kwijt te raken. Hij gaat echt niet staken maar het zeer onrechtvaardige van onze zogenaamde marktwerking gaat vele trouwe werknemers van de PTT/TPG/TNT niet in de koude kleren zitten.Tiberius schreef:Precies. Wie niet wil werken, zal ook niet eten.Mister schreef:Dat de postbodes volgende week 3 dagen gaan staken.
Werken zeg, kom op!![]()
![]()
![]()
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.