Ik mis.....
Re: Ik mis.....
mijn lieve mannetje (ach heb niks te klagen hoor, maar mis hem op dit moment gewoon eventjes). 

een topic over de HSV 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het was ironisch bedoeld.Mara schreef:Er zijn er 2
ironie
bepaalde stijlfiguur met de bedoeling op milde wijze te spotten. Vaak bedoelt de spreker of schrijver het tegenovergestelde van wat hij zegt of schrijft.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Herkenbaar. RF zeker, zegt vrouw Mister als Mister fanatiek op zijn toetsenbord hamert.Gijs83 schreef:Tja, het is hier ook niet altijd even makkelijk... keiharde discussies...huisman schreef:Ja, huisvrouw kijkt ook weleens hoofdschuddend als ik met een verbeten trek om mijn mond de zoveelste posting verstuur.helma schreef:huisman schreef:Mijn vrouw...ik krijg haar maar niet op dit fantastische forum(als jullie ooit nog huisvrouw tegen komen op het RF weet je dat huisman gelukkig is)
ik zou mijn man gelukkig maken door te stoppen hier

Mister schreef:
Herkenbaar. RF zeker, zegt vrouw Mister als Mister fanatiek op zijn toetsenbord hamert.Vaak wordt nog een poging gedaan om aan de hand van de lengte van de posting of het staccato der aanslagen het bijbehorende topic te raden

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
tja, soms ben je dit forum effe helemaal zatgertje schreef:Demo en MM

maarre... ik heb demo gevraagd weer msn te installeren, dan spreek ik je op die manier vast wel weer eens....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
kan me d'r iets bij voorstellen, jaMarthaMartha schreef:tja, soms ben je dit forum effe helemaal zatgertje schreef:Demo en MM.
~~Soli Deo Gloria~~
Gelukkig lees je nog wel mee...MarthaMartha schreef:tja, soms ben je dit forum effe helemaal zatgertje schreef:Demo en MM![]()
maarre... ik heb demo gevraagd weer msn te installeren, dan spreek ik je op die manier vast wel weer eens....

D'r wordt ook zoveel gekibbeld...Hendrikus schreef:kan me d'r iets bij voorstellen, jaMarthaMartha schreef:tja, soms ben je dit forum effe helemaal zatgertje schreef:Demo en MM.
Gijs83 schreef:D'r wordt ook zoveel gekibbeld...Hendrikus schreef:kan me d'r iets bij voorstellen, jaMarthaMartha schreef:tja, soms ben je dit forum effe helemaal zatgertje schreef:Demo en MM.
Misschien is de 'noodzaak' wel weggevallen om 'vaak' op het rf te zijn.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
goed lezen!albion schreef:Gijs83 schreef:D'r wordt ook zoveel gekibbeld...Hendrikus schreef:kan me d'r iets bij voorstellen, jaMarthaMartha schreef: tja, soms ben je dit forum effe helemaal zat.
Misschien is de 'noodzaak' wel weggevallen om 'vaak' op het rf te zijn.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Missen jullie mij soms??
Daardoor is het vast niet meer zo gezellig hier haha....

Daardoor is het vast niet meer zo gezellig hier haha....

Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

-