Mijn man trouwens ook

Orchidee schreef:Gewoon...al levenslang TRIAS ( heette vroeger anders), maar toch...
Mijn man trouwens ook
Wat is er aan de handjvdg schreef:Orchidee schreef:Gewoon...al levenslang TRIAS ( heette vroeger anders), maar toch...
Mijn man trouwens ook![]()
Uit jouw posting concludeerde ik dat jouw man vroeger een andere naam droeg.........Orchidee schreef:Wat is er aan de handjvdg schreef:Orchidee schreef:Gewoon...al levenslang TRIAS ( heette vroeger anders), maar toch...
Mijn man trouwens ook![]()
Wij zijn, als gezin, ook bij DVZ verzekerd (collectief). Wij betalen ons inmiddels scheel en krijgen er eigenlijk weinig voor (gelukkig allemaal gezond).memento schreef:Zit hier net naar te kijken. Ziet er goed uit. Is één van de goedkoopste volgens mij.Gabrielle schreef: bij Promovendum betaal ik 89,90 per maand, bij DVZ 98.50 p.p
heeft iemand hier ervaring mee ?
Dan is een e/r niet slim.Mara schreef:Wat bedoel je met weinig ziek ?
Ik heb 2 chronische aandoeningen, die beiden medicatie nodig hebben.
Is natuurlijk voor een ieder persoonlijk... als wij geen uitgebreide aanvullende tandpolis zouden hebben, waren we de afgelopen 3 jaar al 6500 euro kwijt geweest aan alleen orthodontist en paradontoloog, ben blij dat we alles terug krijgenrefo schreef:
Al die extra verzekeringen zijn meestal weggegooid geld.
En wat heb je in die 3 jaar aan premie betaald voor die extraatjes?Orchidee schreef:Is natuurlijk voor een ieder persoonlijk... als wij geen uitgebreide aanvullende tandpolis zouden hebben, waren we de afgelopen 3 jaar al 6500 euro kwijt geweest aan alleen orthodontist en paradontoloog, ben blij dat we alles terug krijgenrefo schreef:
Al die extra verzekeringen zijn meestal weggegooid geld.![]()
Zal er nog even bijvertellen dat die orthodontist en paradontoloog in ons geval, puur noodzakelijk kwaad zijn en geen cosmetisch verhaal, zoals bij de meesten...
We hebben ook nog een brildragende, en die is in de leeftijd, dat haar ogen nog heel snel achteruit gaan, en daar krijgen we toch ook 1 x p/jaar een kleine vergoeding voor.
Gewoon goed opletten, wat voor jou het meest voordelig is!
Ongeveer 750 euro, en de paradontoloog word niet vergoed, als je niet aanvullend verzekerd bentrefo schreef:En wat heb je in die 3 jaar aan premie betaald voor die extraatjes?Orchidee schreef:Is natuurlijk voor een ieder persoonlijk... als wij geen uitgebreide aanvullende tandpolis zouden hebben, waren we de afgelopen 3 jaar al 6500 euro kwijt geweest aan alleen orthodontist en paradontoloog, ben blij dat we alles terug krijgenrefo schreef:
Al die extra verzekeringen zijn meestal weggegooid geld.![]()
Zal er nog even bijvertellen dat die orthodontist en paradontoloog in ons geval, puur noodzakelijk kwaad zijn en geen cosmetisch verhaal, zoals bij de meesten...
We hebben ook nog een brildragende, en die is in de leeftijd, dat haar ogen nog heel snel achteruit gaan, en daar krijgen we toch ook 1 x p/jaar een kleine vergoeding voor.
Paradontologie tot 22 jaar zat in de basisverzkering, wordt 18 in 2011.
Heb je er weleens over nagedacht dat als je die dure uitgebreide aanvullende verzekering niet had gehad je mischien wel die othodontist en paradontoloog helemaal niet nodig zou hebben?Orchidee schreef:Ongeveer 750 euro, en de paradontoloog word niet vergoed, als je niet aanvullend verzekerd bentrefo schreef:En wat heb je in die 3 jaar aan premie betaald voor die extraatjes?Orchidee schreef:Is natuurlijk voor een ieder persoonlijk... als wij geen uitgebreide aanvullende tandpolis zouden hebben, waren we de afgelopen 3 jaar al 6500 euro kwijt geweest aan alleen orthodontist en paradontoloog, ben blij dat we alles terug krijgenrefo schreef:
Al die extra verzekeringen zijn meestal weggegooid geld.Zal er nog even bijvertellen dat die orthodontist en paradontoloog in ons geval, puur noodzakelijk kwaad zijn en geen cosmetisch verhaal, zoals bij de meesten...
Paradontologie tot 22 jaar zat in de basisverzkering, wordt 18 in 2011.