tukkertje schreef:Een liter maden voor de wedstrijd van zaterdag
tukkertje schreef:Lang geen Martin Mans![]()
![]()
tukkertje schreef:Een liter maden voor de wedstrijd van zaterdag
tukkertje schreef:Lang geen Martin Mans![]()
![]()
En als je 't niet meer weet kan dit je misschien helpen.MarthaMartha schreef:haaknaald
wol (rode en witte)
patroon voor babydekentje
![]()
nu kijken of ik nog ten uitvoer kan brengen wat ik op de lagere school oooooooooooooooooooooit heb geleerd.....
nee, maar men zegt dat hij Bach heel mooi kan vertolken. We hadden hier in de leraarskamer een discussie over verschillende organisten.tukkertje schreef:-DIA- schreef:Een CD...
DICK SANDERMAN
Psalmen en Liedbewerkingen
Robustelly-orgel Lambertuskerk Helmond
Jij durft. Lang geen Martin Mans![]()
![]()
En die worden bewaard in de koelkast, naast de worst en kaastukkertje schreef:Een liter maden voor de wedstrijd van zaterdag
Zacheüs schreef:En als je 't niet meer weet kan dit je misschien helpen.MarthaMartha schreef:haaknaald
wol (rode en witte)
![]()
nu kijken of ik nog ten uitvoer kan brengen wat ik op de lagere school oooooooooooooooooooooit heb geleerd.....
Succes!
Ik ben ook bezig.....nog steeds met dat vestje
En daarna nooit meer gedaanMarthaMartha schreef:haaknaald
wol (rode en witte)
![]()
Ga je op les?? Of ga je hetzelf gewoon proberen?helma schreef:ik heb schilderspullen gekocht
Nee; ik heb in maart 1 les gehad (in Canada)Katharina van Bora schreef:Ga je op les?? Of ga je hetzelf gewoon proberen?helma schreef:ik heb schilderspullen gekocht
helma schreef:Nee; ik heb in maart 1 les gehad (in Canada)Katharina van Bora schreef:Ga je op les?? Of ga je hetzelf gewoon proberen?helma schreef:ik heb schilderspullen gekocht
dat vond ik zo leuk; en het resultaat was zodanig dat ik denk wel ietsie aanleg te hebben
dus nu wil ik het thuis eens op eigen houtje proberen
henriët schreef:Een echo, waarop ik ons babytje zien kon, zoooo lief!!!