Lekker ouderwets wat werd er vroeger gezegd:Marnix schreef:Heel goed
Boerenkool en spruitjes zijn het lekkerst als de vorst er overheen is geweest

Lekker ouderwets wat werd er vroeger gezegd:Marnix schreef:Heel goed
Marnix schreef:Daarom leg ik ze ook altijd in de gang als de koningin op bezoek komt
je bent weer aardig op dreef....Marnix schreef:Daarom leg ik ze ook altijd in de gang als de koningin op bezoek komt
henriët schreef:Ik laat de boerenkool echt wel drie kwartier koken hoor, soms zelfs langer...MarthaMartha schreef:het was een panklare zak (65 cent bij c1000, aanbieding) en echt heel fijn gesneden.....helma schreef:MarthaMartha schreef: Nou ja, dat ik het nooit gedaan heb komt door de heel simpele reden dat ik helemaal niet van boerenkool hou...... !!!
Het is wel gelukt ja, soort van, ik had het pakje gevolgd met 25 minuten koken, maar dat mag wel ietsje langer de volgende keer, de boerenkool was nog een beetje 'blaadjes-achtig' ..... verder best (geloof ik).... vraag maar aan demo....
Die kwam thuis en bij de boerenkool-aankondiging vertelde die meteen dat ie daar dol op is.... dus het zal hier nog wel vaker op het menu verschijnen de komende tijd.....
je moet de boerenkool ook heel fijnsnijden; dan is 25 min. echt lang genoeg
gas misschien te laag gestaan? beetje steviger doorkoken?
gewoon uitproberen wat voor jou de beste tijd is!
Wij eten zuurkool.
MarthaMartha schreef:demo staat in de file en eet onderweg, ik was errug laat en besloot toen onderweg ook maar iets op te pikken bij een snackbar.
en ga ik nu ter compensatie maar even sinaasappels persen
Ik ga jou een kookcursus geven!MarthaMartha schreef:demo staat in de file en eet onderweg, ik was errug laat en besloot toen onderweg ook maar iets op te pikken bij een snackbar.
niet nodig, ik kan prima koken, maar had vandaag geen zin, lang gewerkt en moe....JolandaOudshoorn schreef:Ik ga jou een kookcursus geven!MarthaMartha schreef:demo staat in de file en eet onderweg, ik was errug laat en besloot toen onderweg ook maar iets op te pikken bij een snackbar.
behalve boerenkool danMarthaMartha schreef:niet nodig, ik kan prima koken, maar had vandaag geen zin, lang gewerkt en moe....JolandaOudshoorn schreef:Ik ga jou een kookcursus geven!MarthaMartha schreef:demo staat in de file en eet onderweg, ik was errug laat en besloot toen onderweg ook maar iets op te pikken bij een snackbar.
Heeft MM dan moeite met boerenkool klaarmakenJolandaOudshoorn schreef:behalve boerenkool danMarthaMartha schreef:niet nodig, ik kan prima koken, maar had vandaag geen zin, lang gewerkt en moe....JolandaOudshoorn schreef:Ik ga jou een kookcursus geven!MarthaMartha schreef:demo staat in de file en eet onderweg, ik was errug laat en besloot toen onderweg ook maar iets op te pikken bij een snackbar.
en ga ik nu ter compensatie maar even sinaasappels persen![]()
schrijftelijk wilik het ook wel doen
nee hoor, deze week voor het eerst gedaan en was prima...Oude-Waarheid schreef:Heeft MM dan moeite met boerenkool klaarmakenJolandaOudshoorn schreef:behalve boerenkool danMarthaMartha schreef:niet nodig, ik kan prima koken, maar had vandaag geen zin, lang gewerkt en moe....JolandaOudshoorn schreef: Ik ga jou een kookcursus geven!![]()
schrijftelijk wilik het ook wel doen
kan het bijna niet geloven![]()