----knip-knap----Diederik schreef:OGG Tweetal te Kinderdijk Ds. G. Gerritsen Salford en Ds. T. Klok Urk stemmingsdatum onbekend
Bron; gister werd het afgekondigd
alleen feitelijke informatie hier. vr. gr. helma
----knip-knap----Diederik schreef:OGG Tweetal te Kinderdijk Ds. G. Gerritsen Salford en Ds. T. Klok Urk stemmingsdatum onbekend
Stemmingsdatum: D.V. maandag 15 november.Diederik schreef:OGG Tweetal te Kinderdijk Ds. G. Gerritsen Salford en Ds. T. Klok Urk stemmingsdatum onbekend
Gekozen: Ds.C.A.van Dieren te Rijssen-Noord.Heus schreef:Gereformeerde Gemeenten:
Tweetal te Zwijndrecht: ds. C.A. van Dieren te Rijssen-Noord en ds. M. Karens te Werkendam; Stemmingsdatum: D.V. woensdag 10 november.
Bron: prekensite.nl
Helaas, hij komt niet in je postwijk, Gijs.Gijs83 schreef: Rijssen(wijk 5): Ds.J.B.ten Hove te Katwijk aan Zee(per 25-10)(ik wachtte daar al heeeel lang op, ze zeiden in september met nieuwe informatie te komen, het is nu al een eind in oktober en dan komen ze ook nog met een 'Rijssense' achternaam...of het een Rijssenaar van oorsrprong is weet ik overigens nietl
Ik snap het eigenlijk niet. Er staat uiterste beslisdatum: ma 15 november. Ze weten nu al te melden dat hij bedankt heeft of hoef men daar niet tot het laaste moment mee te wachten?Hendrikus schreef:Helaas, hij komt niet in je postwijk, Gijs.Gijs83 schreef: Rijssen(wijk 5): Ds.J.B.ten Hove te Katwijk aan Zee(per 25-10)(ik wachtte daar al heeeel lang op, ze zeiden in september met nieuwe informatie te komen, het is nu al een eind in oktober en dan komen ze ook nog met een 'Rijssense' achternaam...of het een Rijssenaar van oorsrprong is weet ik overigens nietl
Bron: website Hervormd Rijssen
Welnee, waar zou hij? Als het eerder bekend is, is dat toch ook goed? Dat gebeurt zo vaak.Gijs83 schreef:Ik snap het eigenlijk niet. Er staat uiterste beslisdatum: ma 15 november. Ze weten nu al te melden dat hij bedankt heeft of hoef men daar niet tot het laaste moment mee te wachten?Hendrikus schreef:Helaas, hij komt niet in je postwijk, Gijs.Gijs83 schreef: Rijssen(wijk 5): Ds.J.B.ten Hove te Katwijk aan Zee(per 25-10)(ik wachtte daar al heeeel lang op, ze zeiden in september met nieuwe informatie te komen, het is nu al een eind in oktober en dan komen ze ook nog met een 'Rijssense' achternaam...of het een Rijssenaar van oorsrprong is weet ik overigens nietl
Bron: website Hervormd Rijssen
Heeft hij daar niet al eens gestaanhuisman schreef:OUD GER. GEM. (buiten verband)
Beroepen: te Krimpen aan den IJssel, A. P. van der Meer te St. Philipsland.
Bron RD
Niet bij de buitenverbandersMara schreef:Heeft hij daar niet al eens gestaanhuisman schreef:OUD GER. GEM. (buiten verband)
Beroepen: te Krimpen aan den IJssel, A. P. van der Meer te St. Philipsland.
Bron RD