Wat doen we vandaag ? [6]

Mariavt

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Mariavt »

Weinig, veel op bed gelegen, ben de moed aan het verliezen op natuurlijk gebied en vreselijk moe, maar zoals ik al op een ander topic schreef, gelukkig dat de Heere bij me blijft...Wat is Hij toch goed voor een slecht mens.....want ik ben ook de beste niet en gooi er soms dingen uit waar ik later veel spijt van heb. Dus het is enkel genade dat de Heere me nog gedenkt en dat wil Hij ook voor jullie die het moeilijk hebben,

wat paracetemol betreft, ik slik al jaren paracods 3x per dag 2 (paracetemol met codeïne) maar ze helpen bijna niet meer.

'k Heb ook tijden gehad dat ik diclofenac slikte en toen kreeg ik een maagbloeding. Momenteel slik ik dertien soorten medicatie per dag, maar door mijn leverfunctiestoornis móet ik afbouwen en mag ik beslist géén alcohol meer. Ik bén al aan het afbouwen en ik merk wonderwel dat ik me lang niet meer zo moe voel in het gewone leven. Want toen sliep ik soms bijna hele dagen maar uitslapen is er niet meer bij, kan ook van de stress komen natuurlijk want ik ben ook maar een gewoon mens . en heb ontzettend veel aan mijn hoofd ivm met de aankomende verhuizing DV.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lassie

Bericht door Lassie »

Geen idee wat me de dag brengt, hangt af van het weer en hoe ik me voel. ;)

k Heb al wel een was in de machine gegooid en er staat een wasmand vol was die opgevouwen gaat worden. Dat straks eers maar eens doen.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

1e was draait, zo bidkring, dan fysio, nog even bij iemand uit de gemeente langs, vanmiddag komt mijn schoonzus ven wat drinken met de kinderen, vanavond bijbellezing. moet eigenlijk ook nog wat boodschappen doen, maar dat wordt wat veel voor 1 dag denk ik.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
*girly*

Bericht door *girly* »

Zometeen eerst een slinger afmaken voor m'n neefje...Winnie de pooh bleek toch te ingewikkeld, nu is het Dribbel geworden! Ik ben benieuwd naar 't resultaat!
Daarna miss nog even naar m'n huisje, en vanmiddag/vanav werken!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Overdag werken, vanavond naar de sportschool en misschien nog ff naar de stad.. Daarna lekker relaxen
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Vanmorgen bidstond, straks verjaardag moeder en mijn dochter wegbrengen voor een logeerpartij bij haar tante.
Tussendoor huishouden.
Morgen in alle rust de administratie van diverse dingen (waaronder mijn eigen huishoudboekje) maar weer eens bijwerken.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Vanmorgen vroeg de kinderen en vriendin naar school gebracht.
Nu het huishouden op orde zien te krijgen.
Vanmiddag "grote" boodschappen, samen met m'n man.
Vanavond saampjes thuis, kinderen hebben andere activiteiten :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:Vanmorgen vroeg de kinderen en vriendin naar school gebracht.
Nu het huishouden op orde zien te krijgen.
Vanmiddag "grote" boodschappen, samen met m'n man.
Vanavond saampjes thuis, kinderen hebben andere activiteiten :)
gezellig!!!!
geniet ervan!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vanmorgen thuiswerken (super zo'n teamviewer)
vanmiddag komt mijn schoonzus me helpen de bovenverdieping een beurt geven
tussendoor even boodschappen doen
Eind van de middag komen er 2 loge's voor het weekend...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

ff hier wat rommelen in huis, en daarna naar de gyneacoloog.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
refo

Bericht door refo »

Dat teamviewer is inderdaad een uitvinding. Ook om computerproblemen bij familie vanuit je eigen luie stoel op te lossen. Hoef je niet naar buiten met dit weer...
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ik was van plan om naar de stichting"Haarlemmers helpen Haarlemmers" te gaan,maar ben genoodzaakt thuis te blijven ivm buikgriep zoals ik al op een ander topic schreef. Helaas kun je daar alleen op vrijdag terecht tussen half negen en elf uur. Maarr ze hebben me beloofd dat als ze een gasfornuis binnen krijgen, het voor mij te reserveren. Dan heb ik nog een linnenkast en twee complete bedden nodig, daar kijken ze ook naar uit voor mij. Wat is de Heere goed. Ik heb nu bijna mijn hele inboedel gratis....... :)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

refo schreef:Dat teamviewer is inderdaad een uitvinding. Ook om computerproblemen bij familie vanuit je eigen luie stoel op te lossen. Hoef je niet naar buiten met dit weer...
Ik heb er ervaring mee!
Lassie

Bericht door Lassie »

Vandaag gewerkt van 9-3. Toen bij de Ikea gekeken voor een plank maar ik kwam er achter dat ik dat ding niet mee kon krijgen op de fiets (met dit weer, tegenwind). Straks maar even de stad in voor een ander kadootje.
Vanavond een trouwdienst en feest.
Marnix

Bericht door Marnix »

Werken, eten, sporten.

Gisteren heel vaak naar de deur gelopen om schattige kleine kindjes te horen zingen, en ze vervolgens in onze snoeppot te laten graaien :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gesloten