Mijn aanwinsten:
3 kaarsen
baret
grote glazen vaas
witte takken met lampjes voor in de vaas
Gefeliciteerd! De winters zijn daar toch wel wat meer winters dan hier? Geef mij maar een vroege winter die lang duurt, met sneeuw en ijs... in plaats van bijna alleen maar grijs, regen, wind... en dan misschien een paar daagjes sneeuw of schaatsweer.parsifal schreef:Het is hier inderdaad wel koud en donker in de winter. Maar Stockholm is en blijft en geweldige stad. Schoon, veel water (niet uit de lucht) en als er sneeuw ligt dan heb je aan straatlicht genoeg voor een heerlijke sfeer.huisman schreef:Lijkt mij koud 's wintersparsifal schreef:een onderzoeksbeurs waardoor ik nog 4 jaar in Stockholm kan blijvenmaar van harte gefeliciteerd, wat onderzoek je, de reformatie in zweden ?
Mijn onderzoek gaat trouwens voornamelijk over hoe je netwerken gemakkelijk kunt beschrijven. Sociale/seksuele netwerken (maar ook genetische verbanden) zijn vrij ingewikkeld ingewikkeld, maar als we eenvoudige random netwerken kunnen beschrijven die veel overeenkomsten hebben met werkelijke netwerken dan kunnen we die netwerken gebruiken om bijvoorbeeld de verspreiding van ziekten te beschrijven of evolutionaire stambomen van bacterieen (in het bijzonder ziekenhuis bacterieen). Natuurlijk kun je met computersimulaties ook een hoop doen, maar wiskundige bewijzen geven blijft leuk en nuttig voor een echt begrip van ziekteverspreiding of de invloed van sociale netwerken.
Nee johGijs83 schreef:-2 blouses(ben uiteindelijk niet zo heel gelukkig met die ene blouse had er al wel 'radio moments' op zien staan, maar m'n zusje zag er ook nog 100% NL op staan, dat schijnt een radiozender te zijn, terug doen?
-1 riem
100 % NL is inderdaad een radiozender. Hier kun je er meer over lezen: http://www.100p.nl/Mara schreef:Nee johGijs83 schreef:-2 blouses(ben uiteindelijk niet zo heel gelukkig met die ene blouse had er al wel 'radio moments' op zien staan, maar m'n zusje zag er ook nog 100% NL op staan, dat schijnt een radiozender te zijn, terug doen?
-1 riemJij bent gewoon 100 NEDERLANDS, Dat betekent het.
Het is geen vloek, of rare kreet. Maar ik neem aan dat je er met deze temperaturen een vest of trui overheen aantrekt ?
MarthaMartha schreef:100 % NL is inderdaad een radiozender. Hier kun je er meer over lezen: http://www.100p.nl/Mara schreef:Nee johGijs83 schreef:-2 blouses(ben uiteindelijk niet zo heel gelukkig met die ene blouse had er al wel 'radio moments' op zien staan, maar m'n zusje zag er ook nog 100% NL op staan, dat schijnt een radiozender te zijn, terug doen?
Het is geen vloek, of rare kreet. Maar ik neem aan dat je er met deze temperaturen een vest of trui overheen aantrekt ?
Ik zou hem terug brengen... zeker weten..... maar wat jij doet, moet je natuurlijk zelf weten
Tegenwoordig krijg je vaak een tegoedbon terug ofzo...Gijs83 schreef:MarthaMartha schreef:100 % NL is inderdaad een radiozender. Hier kun je er meer over lezen: http://www.100p.nl/Mara schreef:Nee johGijs83 schreef:-2 blouses(ben uiteindelijk niet zo heel gelukkig met die ene blouse had er al wel 'radio moments' op zien staan, maar m'n zusje zag er ook nog 100% NL op staan, dat schijnt een radiozender te zijn, terug doen?
Ik zou hem terug brengen... zeker weten..... maar wat jij doet, moet je natuurlijk zelf weten
Ik denk dat ik de blouse inderdaad ga terugbrengen. Er zeker nog meer te krijgen of ik er een ander voor ga ruilen weet ik nog niet. Wellicht wel handigst, want anders krijg ik natuurlijk een flink duit contant geld terug...
Je gaat je ook steeds vrouwelijker kleden heLassie schreef:Laarsen (dr. Martens, lang leve de 4 daagse korting bij de wehkamp)
lingerie
paarse legging
k ben helemaal BLIJ!!!
En afgelopen zaterdag nog een mooi rok(je).