Nu nog een fietsvriendin zoeken...Oorspronkelijk gepost door marsm104Voor 10 ~ 20 euro per dag huur je een fiets. Best leuk, dagje fietsen op Texel o.i.d.Oorspronkelijk gepost door Vortigernvoor zo weinig mogelijk geld een zo goed mogelijke fiets.Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Wat zoek je?
Maar huren is ook een idee. Gewoon ergens naar toerijden en daar dan een fiets huren. en savond weer terug naar huis rijden... Ik moet er nog eens over nadenken.
Vakantie 2004
Oorspronkelijk gepost door VortigernWie heeft er een fiets te koop....Oorspronkelijk gepost door limosaGewoon lekker op je fiets klimmen en van de omgeving genieten. De idee dat vakantie=verweggaan/reizen slaat nergens op. Eventueel nog met auto of trein eerst een eindje weg gaan en dan fietsen. Dat laatste hoeft voor mij nog geen eens. Gewoon lekker fietsen, ijsje kopen en terug fietsen. Heerlijk.Oorspronkelijk gepost door Vortigern
tjsa, geen vakantie voor mij, het geld is op, vakantiegeld is nodig om de persoonlijke schatkist aan te vullen. Dus het wordt waarschijnlijk een zeer aparte zomer, namelijk een zomer zonder vakantie. Of weet nog iemand iets goedkoops?
Heb nog wel een mooie racefiets voor je . Paar nieuwe bandjes erop en klaar is kees
Voor weinig
Tsja, ik wil wel een fiets. maar ik wil ook geen geld uitgeven. Hoe krijg ik die fiets op de plaats waar dat ding wezen moet? Hartelijk bedankt, maar huren is volgens mij een beter optie. Met een racefiets kan ik mijn boodschappen ook niet doen en 2 fietsen vind ik nogal te veel van het goede.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door VortigernWie heeft er een fiets te koop....Oorspronkelijk gepost door limosaGewoon lekker op je fiets klimmen en van de omgeving genieten. De idee dat vakantie=verweggaan/reizen slaat nergens op. Eventueel nog met auto of trein eerst een eindje weg gaan en dan fietsen. Dat laatste hoeft voor mij nog geen eens. Gewoon lekker fietsen, ijsje kopen en terug fietsen. Heerlijk.Oorspronkelijk gepost door Vortigern
tjsa, geen vakantie voor mij, het geld is op, vakantiegeld is nodig om de persoonlijke schatkist aan te vullen. Dus het wordt waarschijnlijk een zeer aparte zomer, namelijk een zomer zonder vakantie. Of weet nog iemand iets goedkoops?
Heb nog wel een mooie racefiets voor je . Paar nieuwe bandjes erop en klaar is kees
Voor weinig
Is hij nog echt goed? Niet dat het uit elkaar valt, en waarmoet ik aan denken kwa prijs?
[Aangepast op 27/4/04 door Vortigern]
'k ga nie op vakantie....:# allemaal zo duur en ik wil mn rijbewijs halen (of dat lukt .....) ik wil n auto (als ik dus mn rijbewijs heb) en k wil n nieuwe pc .... (als ik dus geld heb :# ) dus ik blijf thuis... misschien wel n weekendje weg ofzo.... of op een camping ofzo.... of in t vakantiehuis in Ouddorp van vrienden of.... noujah... eigenlijk weet ik t nog niet... maar wel dat t allemaal in September gaat gebeuren (snifff.... nog 5 maanden :# )
Ga een werkvacantie doen, dichtbij een strand, als het eventjes kan "met kost en inwoning";)Oorspronkelijk gepost door Daphne
'k ga nie op vakantie....:# allemaal zo duur en ik wil mn rijbewijs halen (of dat lukt .....) ik wil n auto (als ik dus mn rijbewijs heb) en k wil n nieuwe pc .... (als ik dus geld heb :# ) dus ik blijf thuis... misschien wel n weekendje weg ofzo.... of op een camping ofzo.... of in t vakantiehuis in Ouddorp van vrienden of.... noujah... eigenlijk weet ik t nog niet... maar wel dat t allemaal in September gaat gebeuren (snifff.... nog 5 maanden :# )
Dit jaar voor het eerst zonder ouders echt op vakantie. Ik ga met amicitia (ja ja parsifal gaat met amicitia
) naar Andorra. Ik ben benieuwd hoe zo'n groepsreis is.

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Kan ik niet mee aankomen bij ons op t kraamcentrum denk ik.... :# 'K ben wel van plan om als ik vrij heb (8 dagen werken 3 dagen vrij) het er wel van te nemen.... Misschien ga ik toch maar ergens September op vakantie...Oorspronkelijk gepost door AndreGa een werkvacantie doen, dichtbij een strand, als het eventjes kan "met kost en inwoning";)Oorspronkelijk gepost door Daphne