Lassie schreef:Ik heb altijd geleerd dat je eten niet langer dan 3 dagen in de koelkast moet houden.
1 keer opwarmen is niks mis mee, ga je niet aan dood.
@Mara, je komt elke keer weer met postings die totaal niet slaan op wat er neer gezet wordt door anderen. Waardoor het gewoon niet meer past in de hele discussie. Het ging over een maaltijd klaar maken waar je nog 1 dag van kunt eten. Er werd nergens gesugereerd dat men het tig keer op warmt.
Alleen bepaalde voedingswaren mag je niet meer opwarmen, maar daar ging de hele discussie niet over.
We kunnen maar beter alleen water drinken, dat je weet zeker dat je geen kanker krijgt.

Ik zeg toch niet dat je iets niet op mag warmen !
En als jij vindt dat ik steeds weer met postings kom die nergens op slaan, (kwaliteit van eten, voedingswaarde, smaak, wat te doen met kliekjes enz) blijf ik hier voortaan wel weg.
Blijkbaar voelen sommigen van jullie zich zo aangevallen. Weet je het maakt mij niks uit hoor, wat iedereen eet.Maar het zou fijn zijn als er gewoon discussie was hier, in de trant van, mij boeit dat niet, o ja, is dat zo ? Ik heb ervaring hiermee, enz.
Eerder zei ik al tijdelijk toedeloe, maar na diverse p.b.'s toch maar teruggekeerd, maar nu echt niet meer.
Als jullie de topic verder willen voortzetten met slechts de menu's, prima, maar dan is het wat mij betreft een bloedeloze topic geworden.
Dus eet smakelijk allemaal, ik jullie niet meer lastig vallen.