en boos op alle oneerlijke mensen in de wereld
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
heel triest
Knuffeltje...Jo-Ann schreef:heel triest![]()
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
lui.... 
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Moe, maar een voldaan gevoel.
Ik ga een poosje naar bed
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Na lange tijd weer eens lekker vrolijk en ontspannen!!
*hug* voor alle mensen die het moeilijk hebben...
*hug* voor alle mensen die het moeilijk hebben...
zou ik ook wel willen.Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ga een poosje naar bed
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wel relaxed...
down en gammel.
Weer een beetje bekomen van de schrik
dus voel me nu wel weer happy 
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gestresst oftewel gespannen, kan bijna niet meer slapen, slaapmedicatie helpt zelfs niet meer, ben gebroken maar de slaap wil niet komen.
Opgelucht dat de stroom het weer doet, die was in de regio van mijn postcode uitgevallen, en aangezien we geen raampje in de wc hebben was het pikkedonker brrrr, je zou claustrofobie krijgen.
Afwachtend of ik "op tijd" mijn nieuwe huisje kan betrekken, volgens de consulente loopt alles volgens schema, maar zenuwpees als ik ben met mijn borderline ben ik bang dat het niet voor de vijftiende van deze maand klaar is.........
Opgelucht dat de stroom het weer doet, die was in de regio van mijn postcode uitgevallen, en aangezien we geen raampje in de wc hebben was het pikkedonker brrrr, je zou claustrofobie krijgen.
Afwachtend of ik "op tijd" mijn nieuwe huisje kan betrekken, volgens de consulente loopt alles volgens schema, maar zenuwpees als ik ben met mijn borderline ben ik bang dat het niet voor de vijftiende van deze maand klaar is.........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Sjoh, ook netjes uitgekiend van die stroom....Mariavt schreef: Opgelucht dat de stroom het weer doet, die was in de regio van mijn postcode uitgevallen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tsja, je moet er maar net mee zitten , gelukkig was het overdag.vlinder schreef:Sjoh, ook netjes uitgekiend van die stroom....Mariavt schreef: Opgelucht dat de stroom het weer doet, die was in de regio van mijn postcode uitgevallen
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Ik bedoelde meer het postcode gebied....Mariavt schreef:Tsja, je moet er maar net mee zitten , gelukkig was het overdag.vlinder schreef:Sjoh, ook netjes uitgekiend van die stroom....Mariavt schreef: Opgelucht dat de stroom het weer doet, die was in de regio van mijn postcode uitgevallen
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.