Ja, ik ga het ook zeker doen. Ben echt een angsthaas in de auto; vooral bij regen.Lourens schreef: Maar het is wel leuk om zo'n cursus te doen, Helma.
Ik ben één bonk spanning (op de snelweg)
Ja, ik ga het ook zeker doen. Ben echt een angsthaas in de auto; vooral bij regen.Lourens schreef: Maar het is wel leuk om zo'n cursus te doen, Helma.
Joh, leuk! Misschien zeg je na de cursus..helma schreef:Ja, ik ga het ook zeker doen. Ben echt een angsthaas in de auto; vooral bij regen.Lourens schreef: Maar het is wel leuk om zo'n cursus te doen, Helma.
Voor die Zeeuwse wegen heb je eerst 4 herhalingscursussen nodig.henriët schreef:Joh, leuk! Misschien zeg je na de cursus..helma schreef:Ja, ik ga het ook zeker doen. Ben echt een angsthaas in de auto; vooral bij regen.Lourens schreef: Maar het is wel leuk om zo'n cursus te doen, Helma.
Zeeland.. ooooh ik ga ff hoor..
dan ben je me zo zathenriët schreef:Joh, leuk! Misschien zeg je na de cursus..helma schreef:Ja, ik ga het ook zeker doen. Ben echt een angsthaas in de auto; vooral bij regen.Lourens schreef: Maar het is wel leuk om zo'n cursus te doen, Helma.
Zeeland.. ooooh ik ga ff hoor..
En, hebben ze het "overleeft" thuis?JolandaOudshoorn schreef:Nog nagenieten van de vrouwenconferentie.
henriët schreef:Ons prinsje had vandaag voor het eerst een vriendje van school, een snoesje van een ventje.
Jean was thuis en ik zou Jetje even afhalen van zwemmen.
Kom ik thuis, is inmiddels vriendje weg. Jean zit te studeren, prinsje zit prinsheerlijk te spelen.
Zegt ie: "We hebben ook nog ons haar geknipt."
IEEEEKSSSS
Dus vraag ik waar hij dat dan gedaan heeft; blijkt dat ik een schaar boven had laten liggen.
Hij had een donkerblauw shirtje aan en toen ik goed keek, zag ik dus blonde plukjes op zn shirt....
Enfin.. gauw moeder van vriendje gebeld, die had t nog niet gemerkt.. maar toen ze keek zag ze inderdaad dat heel zn kuif een hapjeskuif was geworden.. en volgende week hebben ze een gezinsfoto.....![]()
Enfin, ze kon er wel om lachen.
En ik.. ja, ik stiekum ook..
en zaterdag mag prinsje naar de kapper..
Maar kappertje spelen.. dat is volledig verboden met ingang van heden.