Oh echt?helma schreef:Orchidee voor de Suprisedoos!!!
Kwam eind van de middag thuis en stond er zo'n leuke verrassing voor me klaar!!
Net een grabbelton![]()
Ik bedank.....
Re: Ik bedank.....
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
de moderatoren / moderators (???) voor hun nieuwe regeer- en gedoog-akkoord!
(en ik vind het wel heel aardig van jean dat ie zegt zij als moderators de schoen passen.... als er iemand is die altijd waardig reageert is hij het wel....)
(en ik vind het wel heel aardig van jean dat ie zegt zij als moderators de schoen passen.... als er iemand is die altijd waardig reageert is hij het wel....)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:de moderatoren / moderators (???) voor hun nieuwe regeer- en gedoog-akkoord!

Vrijheid en verantwoordelijkheid.
Inderdaad, er waait een nieuwe wind door Nederland en RF wordt geraakt....

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Graag gedaan. Voor nu en nog eens!MarthaMartha schreef:.... vlinder en jolanda voor het nakijken van een stel puzzels....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Demo en M&M

iemand van het forum voor het berichtje met het boeketje bloemen
Thks

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
die lieve ger
schat

Alle forumleden en mod's die zo met me meeleven, ivm mijn lichamelijke aandoeningen maar ook het uitkijken naar de toekomst in mijn nieuwe huisje
,Thank you sooo much!!!

,Thank you sooo much!!!

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
.... Mijn lieve mama die elke morgen een lunchpakketje voor me klaar maakt! 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Ria schreef:.... Mijn lieve mama die elke morgen een lunchpakketje voor me klaar maakt!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JEAN! 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het moderatorteam... voor het kaartje.
Attent, en dat z'on klein kaartje toch wel eens goed kan doen heb ik tot mijn verwondering mogen ervaren.
Ik weet trouwens niet hoe het mod-team aan mijn volledige naam adres kwam maar het klopte perfect.
Attent, en dat z'on klein kaartje toch wel eens goed kan doen heb ik tot mijn verwondering mogen ervaren.
Ik weet trouwens niet hoe het mod-team aan mijn volledige naam adres kwam maar het klopte perfect.

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Misschien kwam een zeker postbode even te hulp?-DIA- schreef:Het moderatorteam... voor het kaartje.

~~Soli Deo Gloria~~
Het zou kunnenHendrikus schreef:Misschien kwam een zeker postbode even te hulp?-DIA- schreef:Het moderatorteam... voor het kaartje.

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-