Dit bericht is zeer waarschijnlijk onjuist!!PvS schreef:Gemeenteleden.sweelinck 25 schreef:Bron??PvS schreef:Ds. P. den Ouden gaat naar Katwijk aan Zee (wijk De Noord).
Een kerkenraadslid van Katwijk wist net nog nergens van...
Dit bericht is zeer waarschijnlijk onjuist!!PvS schreef:Gemeenteleden.sweelinck 25 schreef:Bron??PvS schreef:Ds. P. den Ouden gaat naar Katwijk aan Zee (wijk De Noord).
Hij zal het nu wel weten!Eveline de Pater schreef:Dit bericht is zeer waarschijnlijk onjuist!!PvS schreef:Gemeenteleden.sweelinck 25 schreef:Bron??PvS schreef:Ds. P. den Ouden gaat naar Katwijk aan Zee (wijk De Noord).
Een kerkenraadslid van Katwijk wist net nog nergens van...
Eveline de Pater schreef:AANGENOMEN naar Sliedrecht (PKN, hervormd): Ds. M. Klaassen te Hedel!!!
Bron: studievriend
Vóór die verschrikkelijke scheuring in 2004 was ik lid van deze wijkgemeente.Eveline de Pater schreef:AANGENOMEN naar Sliedrecht (PKN, hervormd): Ds. M. Klaassen te Hedel!!!
Volgens de site dominees.nl klopt het niet helemaal wat jij hier zegt: Ds.Klaassen is beroepen in de vacature Ds.J.de Jong uit 2008, was het 8e beroep.jvdg schreef:Vóór die verschrikkelijke scheuring in 2004 was ik lid van deze wijkgemeente.Eveline de Pater schreef:AANGENOMEN naar Sliedrecht (PKN, hervormd): Ds. M. Klaassen te Hedel!!!
Deze gemeente heeft al jaren een vacature, en die mag nu vervuld gaan worden.
Ik ben daar als HHK-er eerlijk oprecht verheugd over.
gelukkig is Sliedrecht groot genoeg om in wijken te worden opgedeeld.Gijs83 schreef:Volgens de site dominees.nl klopt het niet helemaal wat jij hier zegt: Ds.Klaassen is beroepen in de vacature Ds.J.de Jong uit 2008, was het 8e beroep.jvdg schreef:Vóór die verschrikkelijke scheuring in 2004 was ik lid van deze wijkgemeente.Eveline de Pater schreef:AANGENOMEN naar Sliedrecht (PKN, hervormd): Ds. M. Klaassen te Hedel!!!
Deze gemeente heeft al jaren een vacature, en die mag nu vervuld gaan worden.
Ik ben daar als HHK-er eerlijk oprecht verheugd over.
Volgens dominees.nl dienden de volgende (bonds)predikanten(vanaf 1996) Sliedrecht:
1990-2007: Ds.G.C.de Jong
1996-2001: Ds.W.Westland
2003-2008: Ds.J.de Jong
2009- : Ds.H.J.v/d Veen