Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Naar de meeting gaan!
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
ik wil juist nu eens een keer naar een schoenenwinkel, want ik heb al heel wat laarzen terug moeten sturen. Dat ben ik nu toch wel zat aan het worden.
Kon de betreffende folder even niet meer vinden, maar wel een folder van Ziengs.Orchidee schreef:Mara schreef:Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
Daarom schreef ik ook: helaas kom je dan in een duurder segment terecht, maar ze zijn er wel !
En echt geen 200 euro.
Ik weet zeker dat er rond de 140 best laarzen verkrijgbaar zijn, ook duur, maar toch altijd nog 60 minder.![]()
![]()
![]()
Ervaring genoeg!!!
En laarzen kostten in het duurdere segment trouwens wel duurder dan 200 euro, kijk maar eens bij het merk Durea, want daar kom ik meestal op uit
Die zaken zitten overal, eventueel online te bestellen, en prijzen vielen mee (Esprit 79,95, bijv)
Jammergenoeg zitten ze niet in Rotterdam, verbaast me eigenlijk. Veel in noord en oostnederland.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Voor een goede laars als je moeilijke voeten/benen hebt, ben je algauw rond de 200 euro kwijt. Ik heb ook heel veel moeite om goede schoenen te kopen, en kom ook negen van de tien keer bij Durea uit, andere merken probeer ik wel, maar heb er oha geen plezier van.Mara schreef:Kon de betreffende folder even niet meer vinden, maar wel een folder van Ziengs.Orchidee schreef:Mara schreef:Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
Daarom schreef ik ook: helaas kom je dan in een duurder segment terecht, maar ze zijn er wel !
En echt geen 200 euro.
Ik weet zeker dat er rond de 140 best laarzen verkrijgbaar zijn, ook duur, maar toch altijd nog 60 minder.![]()
![]()
![]()
Ervaring genoeg!!!
En laarzen kostten in het duurdere segment trouwens wel duurder dan 200 euro, kijk maar eens bij het merk Durea, want daar kom ik meestal op uit
Die zaken zitten overal, eventueel online te bestellen, en prijzen vielen mee (Esprit 79,95, bijv)
Jammergenoeg zitten ze niet in Rotterdam, verbaast me eigenlijk. Veel in noord en oostnederland.
Zou leuk zijn als ik zoiets zou passen, maar vergeet het maarMara schreef:Kon de betreffende folder even niet meer vinden, maar wel een folder van Ziengs.Orchidee schreef:Mara schreef:Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
En echt geen 200 euro.
![]()
![]()
Ervaring genoeg!!!

Bij Ziengs pas ik al helemaal geen schoen of laars

Heb vandaag nog hier en daar geïnformeerd,ook bij Jongenengel op de Goudsesingel...daar is het eventueel mogelijk om laarzen voor mij te fabriceren...maar dat kost me bijna 400 euro

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
werken, slapen, koken, jongensclub (vertellen + spel), nu even op rf, zo in bad en dan naar bed... heerlijk slapen!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
hoeveel zou een gewone schoenmaker (zoeentje die zolen en hakken repareert) kunnen knutselen? Ik weet dat schoenmakers vrij eenvoudig en goedkoop laarzen smaller kunnen maken, voor mensen die net zulke fantastische kuiten hebben als ik. Misschien kunnen ze ook wel wijder maken, door elastiek of leer tussen te zetten.Orchidee schreef:Zou leuk zijn als ik zoiets zou passen, maar vergeet het maarMara schreef:Kon de betreffende folder even niet meer vinden, maar wel een folder van Ziengs.Orchidee schreef:Mara schreef:Kuiten, enkels, hoge wreef, zijn allemaal problemen die het kopen van normale goedkopere laarzen beletten.
En echt geen 200 euro.
![]()
![]()
Ervaring genoeg!!!
Jammergenoeg zitten ze niet in Rotterdam, verbaast me eigenlijk. Veel in noord en oostnederland.![]()
Bij Ziengs pas ik al helemaal geen schoen of laars![]()
![]()
![]()
Heb vandaag nog hier en daar geïnformeerd,ook bij Jongenengel op de Goudsesingel...daar is het eventueel mogelijk om laarzen voor mij te fabriceren...maar dat kost me bijna 400 euro![]()
![]()
, dus ik heb gezegd...laat maar
Mijn wijffie kwam vandaag met Durea laarzen thuis die aan al jouw wensen tegemoetkomen.Zita schreef:hoeveel zou een gewone schoenmaker (zoeentje die zolen en hakken repareert) kunnen knutselen? Ik weet dat schoenmakers vrij eenvoudig en goedkoop laarzen smaller kunnen maken, voor mensen die net zulke fantastische kuiten hebben als ik. Misschien kunnen ze ook wel wijder maken, door elastiek of leer tussen te zetten.
Idd, 't was prijzig (ik geloof iets van € 240), maar er wordt gegarandeerd dat je daar jaren mee vooruit kunt.
Een rib uit het lijf, maar als de beloftes uitkomen is het mss. toch goedkoop.
Anyway, ze voelde de vermoeidheid uit haar benen wegvloeien en is er heel tevreden mee.
Mijn conclusie: als het meissie er gelukkig mee is, en ze zich daarbij goed voelt, dan is het elke prijs waard.
Hendrikus schreef:dat gaat naar Den Bosch toe

super slecht geslapen; dus ergens vandaag iets proberen in te halen
straks komt mijn zus een uurtje strijken
zelf ga ik dan de keuken doen
vanmiddag verjaardag klein Autootje
vanavond Bijbelkring Petrusbrief
straks komt mijn zus een uurtje strijken
zelf ga ik dan de keuken doen
vanmiddag verjaardag klein Autootje
vanavond Bijbelkring Petrusbrief
Dinky Toy heet dat toch?helma schreef:vanmiddag verjaardag klein Autootje
~~Soli Deo Gloria~~
bij een vriendin helpen
voor de rest zie ik wel hoe en wat de dag me brengt
voor de rest zie ik wel hoe en wat de dag me brengt
vandaag zou ik correctiewerk doen en hard studeren. Schoonzuslief belde echter: ze heeft al sinds vrijdagavond nauwelijks geslapen, enorme kiespijn na een wortelkanaalbehandeling, en nu is de noodvulling eindelijk gaan lekken en trekt de pijn weg. Of ik zin had in twee dametjes om me mee te vermaken vandaag, zodat zij zelf een dutje kan doen. Tuurlijk. Ze zijn nog nooit met de trein geweest, dus dat gaan we maar eens doen. Twee stationnetjes heen, fristi drinken bij de hema, en dan weer twee stationnetjes terug. Pannenkoeken schijnen het allerlievelingste eten te zijn, dus het menu staat ook meteen vast.