Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................
Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie 

**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
De derde klassen op de Driestar moeten nog 3 nachtjes slapen, 1 nachtje wakker blijven en dan hebben ze vakantie.Ruth schreef:Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie
En al plannen gemaakt?Ruth schreef:Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Daar heb ik ook nog op gezeten, niet lang echter....refo schreef:De derde klassen op de Driestar moeten nog 3 nachtjes slapen, 1 nachtje wakker blijven en dan hebben ze vakantie.Ruth schreef:Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Nog 5 nachtjes slapen, dan heb ik voor een hele week m'n dochters thuis...gezellie 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik denk dat ze een week gaat forummen.Joannah schreef:En al plannen gemaakt?Ruth schreef:Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie
jvdg schreef:Ik denk dat ze een week gaat forummen.Joannah schreef:En al plannen gemaakt?Ruth schreef:Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie
De hele week forummen?? Daar heb ik geen tijd voor joh.

Nee, nog geen speciale plannen misschienn nog wat afspreken met vriendinnen..?Joannah schreef:En al plannen gemaakt?Ruth schreef:Nog 5 nachtjes en dan heb ik heerlijk een week vakantie
-nog 3 nachtjes slapen en dan....... Trouwdag mentor!!!!
-nog 4 nachtjes slapen en dan....... herfstvakantie
-nog 4 nachtjes slapen en dan....... herfstvakantie
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
- JolandaOudshoorn
Nog drie nachtjes en dan familieweekend in Limburg
Nog 11 nachtjes en dan RF-meeting in Woudenberg
Nog 17 nachtjes en dan vrouwenconferentie in Lunteren
Nog 11 nachtjes en dan RF-meeting in Woudenberg
Nog 17 nachtjes en dan vrouwenconferentie in Lunteren
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Sooooooooooooooo hé, dat is al snel eigenlijk...brrrrrrrrrrrrrrrr, moet me nog wel even voorbereiden hoorJolandaOudshoorn schreef: Nog 11 nachtjes en dan RF-meeting in Woudenberg

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hoe kun je jezelf daar nu op voorbereiden?Orchidee schreef:Sooooooooooooooo hé, dat is al snel eigenlijk...brrrrrrrrrrrrrrrr, moet me nog wel even voorbereiden hoorJolandaOudshoorn schreef: Nog 11 nachtjes en dan RF-meeting in Woudenberg![]()
![]()
![]()
Netjes gekleed

Tja, dat is het nu net hé...jvdg schreef:Hoe kun je jezelf daar nu op voorbereiden?Orchidee schreef:Sooooooooooooooo hé, dat is al snel eigenlijk...brrrrrrrrrrrrrrrr, moet me nog wel even voorbereiden hoorJolandaOudshoorn schreef: Nog 11 nachtjes en dan RF-meeting in Woudenberg![]()
![]()
![]()
Netjes gekleeden een goed humeur meebrengen.

Nog 2 nachtjes slapen en dan zie ik vriendlief weer! 

Nog 1 nachtje en dan Vakantie 
Nog 8 nachtjes en dan Famliedagen in Hardenberg

Nog 8 nachtjes en dan Famliedagen in Hardenberg