He dat is mooi, wie weetMarthaMartha schreef:Er is 1 kijker geweest. Kan zomaar wat worden, kan ook niet natuurlijk, we wachten het af...... Spannend wel!!!gertje schreef:Ben ik ook benieuwd naar..Lassie schreef:En heb je nog iets gehoord over hoe het gegaan is?MarthaMartha schreef:aan de open-huizen-dag morgen.... hoop dat we kijkers/kopers op bezoek krijgen in ons "tweede huis".
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
We hopen mee!!MarthaMartha schreef:Er is 1 kijker geweest. Kan zomaar wat worden, kan ook niet natuurlijk, we wachten het af...... Spannend wel!!!gertje schreef:Ben ik ook benieuwd naar..Lassie schreef:En heb je nog iets gehoord over hoe het gegaan is?MarthaMartha schreef:aan de open-huizen-dag morgen.... hoop dat we kijkers/kopers op bezoek krijgen in ons "tweede huis".
- MarthaMartha
helma schreef:We hopen mee!!MarthaMartha schreef: Er is 1 kijker geweest. Kan zomaar wat worden, kan ook niet natuurlijk, we wachten het af...... Spannend wel!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Twee huizen hebben is geen schande hoor.....MarthaMartha schreef:helma schreef:We hopen mee!!MarthaMartha schreef: Er is 1 kijker geweest. Kan zomaar wat worden, kan ook niet natuurlijk, we wachten het af...... Spannend wel!!!
aan morgen , de rust van de zondagse erediensten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
en er was rust...huisman schreef:aan morgen , de rust van de zondagse erediensten.
-
Schemerlichtje
....aan ontrouwe zondaren maar bovenal een rijke, grote God, Die laag wilde afdalen.helma schreef:en er was rust...huisman schreef:aan morgen , de rust van de zondagse erediensten.
....hoe onnoemelijk, ontzettend goed de dienst van de Koning is
....aan de kerkdiensten, hopelijk blijft het nog lang nagalmen!
... aan kerkmuren die er soms bijna niet meer zijn, als er voorbede gedaan wordt voor personen van een andere gemeente. Heel fijn!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
aan mijn vader, waar het niet goed mee gaat.
- JolandaOudshoorn
Sterkte ermee, Lassie!Lassie schreef:aan mijn vader, waar het niet goed mee gaat.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Schemerlichtje
JolandaOudshoorn schreef:Sterkte ermee, Lassie!Lassie schreef:aan mijn vader, waar het niet goed mee gaat.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Veel sterkte Lassie!Lassie schreef:aan mijn vader, waar het niet goed mee gaat.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Veel sterkte Lassie!Lassie schreef:aan mijn vader, waar het niet goed mee gaat.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
weet ik, maar kan wel een blok aan het been worden....jvdg schreef:Twee huizen hebben is geen schande hoor.....MarthaMartha schreef:helma schreef:We hopen mee!!MarthaMartha schreef: Er is 1 kijker geweest. Kan zomaar wat worden, kan ook niet natuurlijk, we wachten het af...... Spannend wel!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
We leven met je mee, LassieLassie schreef:aan mijn vader, waar het niet goed mee gaat.
Verdrietig Lassie !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon