Haha! Misschien wel, je weet het maar nooit hae??judith schreef:Ria schreef:judith schreef:Tekenen....en verhalen en gedichten schrijven ook wel, als ik er de tijd voor heb.
Gitaarspelen + zingen en fluitenHebben wij dezelfde hobby's?
Ik zit zo te lezen en denk: 'He, dat doe ik ook! En dit ook!' Haha!
Geinig zeg!Tja... je bent toch hoop ik geen dubbelganger?
![]()
Het is inderdaad grappig!
Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan?
Re: Wie heeft er een hobby ? en word daar nog wat aan gedaan
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Heb je nog meegedaan aan de zomerverhalenwedstrijd? Vanmiddag werden de prijzen uitgereikt in Ede, maar de derdeprijswinnaar was er niet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
sorry voor late reactie. Nee hoor, wist geeneens dat er een wedstrijd was!:)refo schreef:Heb je nog meegedaan aan de zomerverhalenwedstrijd? Vanmiddag werden de prijzen uitgereikt in Ede, maar de derdeprijswinnaar was er niet.
You put me outside my safety-zone
Ria schreef:sorry voor late reactie. Nee hoor, wist geeneens dat er een wedstrijd was!:)refo schreef:Heb je nog meegedaan aan de zomerverhalenwedstrijd? Vanmiddag werden de prijzen uitgereikt in Ede, maar de derdeprijswinnaar was er niet.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wie organiseerde dat ?refo schreef:Heb je nog meegedaan aan de zomerverhalenwedstrijd? Vanmiddag werden de prijzen uitgereikt in Ede, maar de derdeprijswinnaar was er niet.
Had ik het maar geweten, hadden jullie kunnen forummen met een Nobelprijswinnares
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- oesterschelpje
Naaien, borduren, lezen en koken/bakken.
Soms verhalen schrijven, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor..
Soms verhalen schrijven, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor..
Sinds deze zomer heb ik een nieuwe hobby. Het is alleen een zomerhobby:

Morgen de laatste race en stap ik over op een Lemsteraak.
Op deze foto varen we op de Gouwzee. En diegenen die me kennen herkennen mij ook meteen: in de blauwe jas.
In april gaan we weer beginnen voor een nieuw seizoen.

Op deze foto varen we op de Gouwzee. En diegenen die me kennen herkennen mij ook meteen: in de blauwe jas.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Stoer hoor Lourens, lekker je hoofd leeg laten waaienLourens schreef:Sinds deze zomer heb ik een nieuwe hobby. Het is alleen een zomerhobby:
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dit is mijn hobby en mijn werk. (grote scenario's vliegen tijdens de tigermeet volkel met meer dan 45 fighters)
http://www.natotigers.org/tigermeet/detail.php?ntmID=49

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Daar zullen wel weer aardig wat onschuldige burgerslachtoffers door vernietigd worden...huisman schreef:Dit is mijn hobby en mijn werk. (grote scenario's vliegen tijdens de tigermeet volkel met meer dan 45 fighters)
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Daar trainen wij dus voor om in real time fouten te voorkomen (Train as you fight principe) Trouwens je moest eens weten hoe veel onschuldige burgerslachtoffers er zijn gevallen om ons te bevrijden van Nazi-Duitsland. Oorlog is altijd verschrikkelijk en éénmaal zal er nooit geen oorlog meer zijn.Joannah schreef:Daar zullen wel weer aardig wat onschuldige burgerslachtoffers door vernietigd worden...huisman schreef:Dit is mijn hobby en mijn werk. (grote scenario's vliegen tijdens de tigermeet volkel met meer dan 45 fighters)
(Je mag van mij een topic openen over de vraag of je als christen militair mag zijn)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Is deze boot van de 'bruine vloot'?Orchidee schreef:Stoer hoor Lourens, lekker je hoofd leeg laten waaienLourens schreef:Sinds deze zomer heb ik een nieuwe hobby. Het is alleen een zomerhobby:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik hou erg van lezen en dat doe ik ook best veel.
Verder vind ik kaarten maken erg leuk, ik moet nodig weer 'ns wat spulletjes erbij halen maar ik doe het nog steeds..
Verder vind ik kaarten maken erg leuk, ik moet nodig weer 'ns wat spulletjes erbij halen maar ik doe het nog steeds..
**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
Leuk, speel je ook nog op een muziekinstrument ofzo?Ruth schreef:Ik hou erg van lezen en dat doe ik ook best veel.
- JolandaOudshoorn
ik heb nog wel wat kaarten-maak-spul in de aanbieding.Ruth schreef:Ik hou erg van lezen en dat doe ik ook best veel.
Kom je op de meeting???
Ik weet, mijn Verlosser leeft