Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Als je iets gevonden hebt: drie stuks bestellen. Maatje te klein, gewenste maat en maat te groot.
Dat was het advies wat een ophaalmevrouw ons gaf. Die is daar goed mee. Van iedere bestelling gaat gegarandeerd wat retour. Dat is haar brood.
Maar ze had wel gelijk. Je moet zoveel mogelijk bestellen, want als je later die maat groter bestelt betaal je weer handlingkosten.
Dat was het advies wat een ophaalmevrouw ons gaf. Die is daar goed mee. Van iedere bestelling gaat gegarandeerd wat retour. Dat is haar brood.
Maar ze had wel gelijk. Je moet zoveel mogelijk bestellen, want als je later die maat groter bestelt betaal je weer handlingkosten.
- Bonny
- Contacteer:
Bovendien kost zo'n manier van winkelen ook heel wat brandstof......
The Groom's still waiting at the altar
Een laptop erbij 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
record telefoneren met mn schoonzus: 2 uur 20 minuten
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wel als ze speciaal helemaal alleen voor jou die vrachtauto laten rijden.Bonny schreef:Bovendien kost zo'n manier van winkelen ook heel wat brandstof......
Dankzij de grote strijk?henriët schreef:record telefoneren met mn schoonzus: 2 uur 20 minuten
Ik hoop dat je man een avondje weg was 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Waarschijnlijk een gratis wasmachine en bankstel en kastje voor mijn nieuwe huisje, vanmiddag ga ik kijken of het wat is...... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Nee hoor,Marnix schreef:Ik hoop dat je man een avondje weg was
maar hij vindt t heerlijk als ik de deuren van de studeerkamer dichtdoe en aan de telefoon hang...
haal ik hem niet steeds van zijn studie

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lekker he die draadloze foonshenriët schreef:record telefoneren met mn schoonzus: 2 uur 20 minuten

Ik ga altijd op onze slaapkamer zitten, mijn man komt trouw koffie en fris brengen als het te lang duurt.
En nee, was geen voorwaarde voor het trouwen

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een lekker bakkie koffie.
Een prachtige plant vol met bloemen en knoppen:
een orchidee!
een orchidee!
Een keuken! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
henriët schreef:Een prachtige plant vol met bloemen en knoppen:
een orchidee!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik hoop dat het niet zo'n drama wordt als bij ons*girly* schreef:Een keuken!

Wij hebben hem precies een jaar geleden gekocht en volgende week komt er WEER een monteur, zucht
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon