Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Groene winterjas.
Groenmetpaarsachtige blouse/tuniek.
Paars vest.
Groenmetpaarsachtige blouse/tuniek.
Paars vest.
Ja zeg dat zijn alleen nieuwe auto's, daar heeft iedereen het geld niet voor...wij in ieder geval nietMara schreef: of auto kopen waar je geen wegenbel meer hoeft te betalen.
Hebben wij ook gedaan

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
of hele ouwe, maar daar heb ik ook het geld niet voor.Orchidee schreef:Ja zeg dat zijn alleen nieuwe auto's, daar heeft iedereen het geld niet voor...wij in ieder geval nietMara schreef: of auto kopen waar je geen wegenbel meer hoeft te betalen.
Hebben wij ook gedaan
Als je veel wegenbelasting moet betalen, betekent dat dat je een zware, dus dure auto hebt.Orchidee schreef:Ja zeg dat zijn alleen nieuwe auto's, daar heeft iedereen het geld niet voor...wij in ieder geval nietMara schreef: of auto kopen waar je geen wegenbel meer hoeft te betalen.
Hebben wij ook gedaan
Zet dat dan om in een goedkopere maar in dit geval onbelastbare auto.
Tis maar een idee

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bonny
- Contacteer:
Zoute haring op roggebrood. Dat is binnenkort een van mijn verliezen... 

The Groom's still waiting at the altar
Pardon?Mara schreef:Als je veel wegenbelasting moet betalen, betekent dat dat je een zware, dus dure auto hebt.Orchidee schreef:Ja zeg dat zijn alleen nieuwe auto's, daar heeft iedereen het geld niet voor...wij in ieder geval nietMara schreef: of auto kopen waar je geen wegenbel meer hoeft te betalen.
Hebben wij ook gedaan
Zet dat dan om in een goedkopere maar in dit geval onbelastbare auto.
Tis maar een idee
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Neem niet alles zo serieus
Ik had mazzel met inruil van mijn koekjesblik.

Ik had mazzel met inruil van mijn koekjesblik.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
2 paar schoenen 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
1 trui via wehkamp besteld, met een kortingsbon van 7,50 euro, nog was-ie wel een beetje duur achteraf, maar hij werd thuis goedgekeurd dat scheelt...
Het is ook wel eens leuk als ze hem niet goedkeuren hoor, dan heb je eens iets heel anders, en laat je, je eigen smaak zienGijs83 schreef:1 trui via wehkamp besteld, met een kortingsbon van 7,50 euro, nog was-ie wel een beetje duur achteraf, maar hij werd thuis goedgekeurd dat scheelt...

Je bent oud en wijs genoeg hoor Gijs

Dat gebeurt ook wel eens, vooral mijn zusje heeft tegenwoordig nogal een andere smaak van wat bij mij zou passen.Orchidee schreef:Het is ook wel eens leuk als ze hem niet goedkeuren hoor, dan heb je eens iets heel anders, en laat je, je eigen smaak zienGijs83 schreef:1 trui via wehkamp besteld, met een kortingsbon van 7,50 euro, nog was-ie wel een beetje duur achteraf, maar hij werd thuis goedgekeurd dat scheelt...![]()
goed telefoongesprek vanmiddag met een vriendin 

- Bonny
- Contacteer:
Nogal wiedes, vrouwen dragen andere kleren dan mannenGijs83 schreef:Dat gebeurt ook wel eens, vooral mijn zusje heeft tegenwoordig nogal een andere smaak van wat bij mij zou passen.Orchidee schreef:Het is ook wel eens leuk als ze hem niet goedkeuren hoor, dan heb je eens iets heel anders, en laat je, je eigen smaak zienGijs83 schreef:1 trui via wehkamp besteld, met een kortingsbon van 7,50 euro, nog was-ie wel een beetje duur achteraf, maar hij werd thuis goedgekeurd dat scheelt...![]()

Maar even zonder dollen....Is het niet (erg) spannend om kleding te bestellen? Je weet nooit of het je goed past/ staat en ruilen of terugsturen is ook weer zo'n gedoe. Pakket weer naar postkantoor brengen enzo. Ik ga liever nog ouwerwets naar de winkelt
The Groom's still waiting at the altar
Ik ga eigenlijk ook liever naar de winkel, maar kreeg een waardebon per mail, dus ik dacht daar moet ik ook wat mee doen, dat terugdoen lijkt me inderdaad een gedoe. Sommige mensen doen vaker, dus zullen er geen moeite mee hebben.Bonny schreef:Nogal wiedes, vrouwen dragen andere kleren dan mannenGijs83 schreef:Dat gebeurt ook wel eens, vooral mijn zusje heeft tegenwoordig nogal een andere smaak van wat bij mij zou passen.Orchidee schreef:Het is ook wel eens leuk als ze hem niet goedkeuren hoor, dan heb je eens iets heel anders, en laat je, je eigen smaak zienGijs83 schreef:1 trui via wehkamp besteld, met een kortingsbon van 7,50 euro, nog was-ie wel een beetje duur achteraf, maar hij werd thuis goedgekeurd dat scheelt...![]()
Je bent oud en wijs genoeg hoor Gijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar even zonder dollen....Is het niet (erg) spannend om kleding te bestellen? Je weet nooit of het je goed past/ staat en ruilen of terugsturen is ook weer zo'n gedoe. Pakket weer naar postkantoor brengen enzo. Ik ga liever nog ouwerwets naar de winkelt
Ben je mal, ik doe het erg vaak, zowel bij Wehkamp en Neckermann, je bestelt, ze brengen het thuis wanneer het jou uitkomt, en als het niet past, 1 telefoontje of nog gemakkelijker: je geeft het via internet door dat er iets opgehaald moet worden, en je kan zelf kiezen wanneer, en het word weer opgehaald bij je thuis, echt super gemakkelijkGijs83 schreef:Ik ga eigenlijk ook liever naar de winkel, maar kreeg een waardebon per mail, dus ik dacht daar moet ik ook wat mee doen, dat terugdoen lijkt me inderdaad een gedoe. Sommige mensen doen vaker, dus zullen er geen moeite mee hebben.Bonny schreef:

Nooit geen problemen mee ondervonden!