Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Aan "oude vrienden", waar ik nu als een hond door uitgeblaft word 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Aan "oude vrienden", waar ik nu als een hond door uitgeblaft word

helma schreef:Orchidee schreef:Aan "oude vrienden", waar ik nu als een hond door uitgeblaft word

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht
Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mischien moeten jullie de huiselijke twisten onder 4 ogen bediscusseren en niet hier op het refoforum.refo schreef:Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht
Precies, een dagje honger is heel heilzaam. Luister naar het onderwijs van refo, refoma.refo schreef:Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht
Leuteren wordt gedoogd, Willem.Willem schreef:Mischien moeten jullie de huiselijke twisten onder 4 ogen bediscusseren en niet hier op het refoforum.refo schreef:Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht

tssssssssssssssssssssssssssWillem schreef:Mischien moeten jullie de huiselijke twisten onder 4 ogen bediscusseren en niet hier op het refoforum.refo schreef:Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht

Nou ja, hij is nog maar 5, als hij nou 15 was had ik echt zijn tas niet achter hem aan gebracht... En het is natuurlijk ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik ging er vanuit dat hij zijn tas meenam, maar had het niet gecontroleerd...
Als je even in het voorstel-topic leest, kun je zien dat er geen huiselijk verband is tussen Refo en mij... Al lijken de namen dan het tegendeel te suggereren.Willem schreef:Mischien moeten jullie de huiselijke twisten onder 4 ogen bediscusseren en niet hier op het refoforum.refo schreef:Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht

Ow gelukkig dan maar, dan heb ik niets gezegd. Maar ik zag in een ander topic een citaatje dat internet nogal wat huwelijkse twisten met eventuele gevolgen voort kan brengen. Het zou toch spijtig zijn als ook RF daar een bijdrage aan zou leveren.refoma schreef:Als je even in het voorstel-topic leest, kun je zien dat er geen huiselijk verband is tussen Refo en mij... Al lijken de namen dan het tegendeel te suggereren.Willem schreef:Mischien moeten jullie de huiselijke twisten onder 4 ogen bediscusseren en niet hier op het refoforum.refo schreef:Dat moet je ook niet doen.refoma schreef:Aan mijn koters op school... helaas heeft er weer 1 zijn tas vergeten, dus die ga ik eerst maar even wegbrengen...zucht

Tja, mensen die graag discussieren en ook redetwisters ontmoeten elkaar hier, dat is nu eenmaal het risico van een forum.MarthaMartha schreef:en ik, het forum is soms 1 bron van verdriet...JolandaOudshoorn schreef:doe maar niet... afstand van ons allemaal nemen.hmprff schreef:Aan dit forum![]()
Zo koud en kil als er gediscusseerd wordt. Hoe er zonder pardon kinderen, dienaren van God worden afgeschreven...
Ik neem er denk maar een poosje afstand van...
Maar ik herken je gevoelens wel.
Aan hoe ik aan mn spullen moet komen zodat ik vanavond kan voorbereiden op een lesdagje morgen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Je bent toch heel flexibel en vol van creativiteit?henriët schreef:Aan hoe ik aan mn spullen moet komen zodat ik vanavond kan voorbereiden op een lesdagje morgen.

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)