Ik wil alleen maar zeggen dat we met een goed functionerende geestelijke wapenrusting niet voor alles en nog wat bang hoeven te zijn.jvdg schreef:Bij een goed functionerende wapenrusting is juist zo'n actie een reden om het te weerstaan.
Zoals jij het stelt kunnen we bij die wapenrusting alles rustig over ons heen laten komen.
Ik kom regelmatig in Azie, waar het occulte (voorouderverering, geestenverering, e.d.) alom tegenwoordig is. Ik heb het in veel verschillende vormen van dichtbij reeds kunnen aanschouwen. Als de Heere met je is, hoef je daar echter niet voor te vrezen. Je leert dan juist de dingen goed onderscheiden.
Tegelijkertijd wil ik mijn vorige woorden wel enigszins nuanceren: Bij twijfel is het altijd beter om niet in te halen. Als je als ouders bepaalde zaken niet vertrouwt, is het inderdaad beter om je kinderen er niet mee in aanraking te laten komen.Kunnen we alles goed praten en onze kinderen overlaten aan de occulte invloeden?
Wij niet. Maar de Heere Jezus, Die wij dienen, wel!Zo sterk zijn wij niet, we dwalen allen in veel.
Soms in nuancering van eenzijdige boodschappen noodzakelijk.Intriest dat je deze waarschuwingen betitelt als onnodige paniekzaaierij.
Je kinderen moet je niet blootstellen aan demonisering, maar je moet ze voorbereiden op alles wat in de wereld op hen af kan komen. Dat lukt mijns inziens niet, door alles maar angstvallig bij hen weg te houden.Jij bent volwassen, maar je kinderen stel je bloot aan demonisering etc.....
In dit verband heb ik niks met de moslims te schaften, omdat zij de Heere Jezus niet kennen, en dus ook Zijn bescherming niet genieten.De moslim, waar je vaak voor in de bres springt, zal dit afwijzen.
Daar ben ik ook van overtuigd. Maar niet van het feit dat hij hier een spelletje van de C1000 voor gebruikt.Zie je nou echt niet hoe satan via boodschappen kans ziet om ons, en vooral, nog liever, onze kinderen onder zijn heerschappij te brengen.