(begrijp je nu waarom ik lengte van de rokken langer zou willen zien).
Ja die snoetjes zijn schattig
jakobmarin schreef:Kunnen we stemmen, zoals ik voorstelde in mijn posting, dan kunnen we zien wat de meerderheid vind. Ik ben erg benieuwd!
Ik ben voor trouwens
Jij trekt ze liever een lange broek aan!Tiberius schreef:Ik ben tegen. Ik houd niet zo van die bruine leggings met voetjes.
't Is soms werkelijk absurd. Ik heb groep 7/8 en als ik merk hoe in bepaalde kringen merkkleding zo ontzettend belangrijk is pleit ik voor acute invoering van schooluniformen. 't Is niet erg om merkkleding te dragen maar kinderen pesten elkaar ermee.Willem schreef:Ik ben voor schooluniformen. Zijn we gelijk van het gezeur af dat kinderen al onder hun 10e verjaardag "merk" ideoterie krijgen aangeleerd.
Vandaar dat het nog niet is ingevoerdAnder schreef:'t Is soms werkelijk absurd. Ik heb groep 7/8 en als ik merk hoe in bepaalde kringen merkkleding zo ontzettend belangrijk is pleit ik voor acute invoering van schooluniformen. 't Is niet erg om merkkleding te dragen maar kinderen pesten elkaar ermee.Willem schreef:Ik ben voor schooluniformen. Zijn we gelijk van het gezeur af dat kinderen al onder hun 10e verjaardag "merk" ideoterie krijgen aangeleerd.
(Al moet ik zeggen dat onder sommige refocollega's merkkleding ook wel erg belangrijk is...)
Precies, als we daar nou eens met z'n allen iets aan gaan doen!Ander schreef:'t Is soms werkelijk absurd. Ik heb groep 7/8 en als ik merk hoe in bepaalde kringen merkkleding zo ontzettend belangrijk is pleit ik voor acute invoering van schooluniformen. 't Is niet erg om merkkleding te dragen maar kinderen pesten elkaar ermee.Willem schreef:Ik ben voor schooluniformen. Zijn we gelijk van het gezeur af dat kinderen al onder hun 10e verjaardag "merk" ideoterie krijgen aangeleerd.
(Al moet ik zeggen dat onder sommige refocollega's merkkleding ook wel erg belangrijk is...)
Ik neem aan dat dan ook voor de leerkrachten een uniform wordt voorgeschreven.Ander schreef:'t Is soms werkelijk absurd. Ik heb groep 7/8 en als ik merk hoe in bepaalde kringen merkkleding zo ontzettend belangrijk is pleit ik voor acute invoering van schooluniformen. 't Is niet erg om merkkleding te dragen maar kinderen pesten elkaar ermee.Willem schreef:Ik ben voor schooluniformen. Zijn we gelijk van het gezeur af dat kinderen al onder hun 10e verjaardag "merk" ideoterie krijgen aangeleerd.