Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Wel ik draag in de winter lange onderbroeken.. van die thermische,, en dus zonder voet. draag dan meestal ook van die gevoerde broeken, maar ook wel onder rokken!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
dat heet hier gewoon leggingMargriet schreef:Wel ik draag in de winter lange onderbroeken.. van die thermische,, en dus zonder voet. draag dan meestal ook van die gevoerde broeken, maar ook wel onder rokken!!

Met dit verschil dat deze onzichtbaar zijn en aldus buiten jursidictie van kerkenraden vallen.helma schreef:dat heet hier gewoon leggingMargriet schreef:Wel ik draag in de winter lange onderbroeken.. van die thermische,, en dus zonder voet. draag dan meestal ook van die gevoerde broeken, maar ook wel onder rokken!!
He He inderdaad Refo!! Bovendien draag ik ze de meeste tijd met snowshooing en dan kom ik maar heel weinig mensen tegen....
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Een thermische legging wel te verstaan...helma schreef:dat heet hier gewoon leggingMargriet schreef:Wel ik draag in de winter lange onderbroeken.. van die thermische,, en dus zonder voet. draag dan meestal ook van die gevoerde broeken, maar ook wel onder rokken!!
Nee dank je, ben bang dat dát onmogelijk is.jvdg schreef:Lourens, dit betekent dat je de ganse dag het forum kunt volgen.Lourens schreef:En het is zo'n fijne telefoon.
Nu tenminste ook RF in de trein morgen naar Zwolle toe en terug en nog veel meer leuks.
Een goede reden om je als mod aan te stellen.
Kwam er trouwens vandaag wel achter de in de mobiele versie je wel kan citeren maar geen, zeg maar, losse reactie in een topic kan geven.
Zitten nog wel wat haken en ogen aan RF-Mobile
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Allerlei cadeautjes 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
En nu zijn we wel benieuwd naar dat ene moooie cadeautje!henriët schreef:Allerlei cadeautjes
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
JolandaOudshoorn schreef:En nu zijn we wel benieuwd naar dat ene moooie cadeautje!henriët schreef:Allerlei cadeautjes

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Een nieuwe lamp 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Katharina van Bora
Nou Jet, wat was het???JolandaOudshoorn schreef:En nu zijn we wel benieuwd naar dat ene moooie cadeautje!henriët schreef:Allerlei cadeautjes

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
dat ene 'flonkert'en is prachtig!!!
van Jetje kreeg ik een zelfverdiende en zelfbedacht en zelfgekochte vaas!!!!
mn zusje had r een bos rozen in gekocht
van prinsje de bekende 'nijntje boekenlegger'
van mn zusje en zwager een 2 daags programma, volledig uitgewerkt,( oppas enz allemaal geregeld) met een hotelovernachting 4 sterren hotel, samen met mn zusje!!
verder geld, da bon
oh ja, en dr komt nog wat, dus afwachten maar:)
van Jetje kreeg ik een zelfverdiende en zelfbedacht en zelfgekochte vaas!!!!
mn zusje had r een bos rozen in gekocht
van prinsje de bekende 'nijntje boekenlegger'
van mn zusje en zwager een 2 daags programma, volledig uitgewerkt,( oppas enz allemaal geregeld) met een hotelovernachting 4 sterren hotel, samen met mn zusje!!
verder geld, da bon
oh ja, en dr komt nog wat, dus afwachten maar:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
bak rode bessen en schaal pasta van Helma, Super bedankt! 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ov-chipkaart mét een voordeelurenabonnement. Handig.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
een uitnodiging voor een verjaardag van een 90 jarige vrouw.