Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
Wij hebben wel kunstofkozijnen dus we kunnen niet alles gebruiken.
Ik baal best wel een beetje.. misschien moet het wel gewoon slijten.
Ik baal best wel een beetje.. misschien moet het wel gewoon slijten.
Lassie: ik kan het me voorstellen ! Als wij de kozijnen schilderen en we plakken het af met tape, verwijderen we dat direct na het verven. Als je het iets te lang laat zitten, gaat het er moeilijker af.
De buitenboel hebben we nu door een prof schilder laten doen. Het bleek een koekenbakker.
De voordeur is verprutst, hij is een stukje vergeten bij een bovenraampje en nu begint het al te schilferen.
Ach, het is onze straf,
we hebben het zwart laten doen. NOOIT MEER.
De buitenboel hebben we nu door een prof schilder laten doen. Het bleek een koekenbakker.

De voordeur is verprutst, hij is een stukje vergeten bij een bovenraampje en nu begint het al te schilferen.
Ach, het is onze straf,

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ja, maar wij gingen een paar dagen later op vakantie en ik kon toen de ramen niet lappen. Dan houd het op he.
Even omhoog halen dit topic
Hoe "regelen" jullie het huishouden

Hoe "regelen" jullie het huishouden

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb een vrouw getrouwd. Die doet dat.
- MarthaMartha
regelen.... nou eh... hebben we het eigenlijk wel geregeld?Orchidee schreef:Even omhoog halen dit topic![]()
Hoe "regelen" jullie het huishouden![]()
boodschappen en koken: wie het eerst thuiskomt als we allebei werken.
op donderdag ben ik vrij en doe ik wat aan de was, en rommel ik een beetje bij, even stofzuigen enzo.
Op zaterdagmorgen is het "huis-morgen", dan komt een dochter van Helma altijd even 2 uurtjes helpen en jagen we het hele huis door.
De ene keer boven wat beter, de andere keer beneden... werkt super.
En de extra dingen, kasten van binnen, de kelder, en dat soort dingen, dat bewaar ik voor als ik een 'bevlieging' heb, dan gaat het als een trein... en dat gebeurd maar zelden, ongeveer maandelijks 1 keer, maar daar maak ik ook optimaal gebruik van....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
huishouden wat is dat?
Ik heb geen planning of regelmaat in m'n huishouding. En wij hebben ook de taken niet verdeelt. Als de wasmand vol zit draai ik een was.
Stofzuigen doen als we de rommel op de vloer zat zijn.

Ik heb geen planning of regelmaat in m'n huishouding. En wij hebben ook de taken niet verdeelt. Als de wasmand vol zit draai ik een was.
- MarthaMartha
herkenbaar....Lassie schreef:huishouden wat is dat?![]()
(of als er visite komt een keertje extra)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ha ha gezellig, leutertopic, ik doe mee.
Ik werk parttime smorgens en als ik dan thuiskom, ga ik verder, soms na een bammetje.
Vandaag ben ik de hele dag thuis en voer geen spat uit, zie r.f.
Alleen net boodschappen gedaan en een was opgehangen.
Ik kan beter smorgens werken, in die flow ga ik dan de rest van de dag door. shame on me
gelukkig heb ik een zeer makkelijke man, ik hoor nooit iets over de hoogte van de stapel strijkwas
Ik werk parttime smorgens en als ik dan thuiskom, ga ik verder, soms na een bammetje.
Vandaag ben ik de hele dag thuis en voer geen spat uit, zie r.f.

Alleen net boodschappen gedaan en een was opgehangen.
Ik kan beter smorgens werken, in die flow ga ik dan de rest van de dag door. shame on me
gelukkig heb ik een zeer makkelijke man, ik hoor nooit iets over de hoogte van de stapel strijkwas
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het huishouden? Dat komt op mij neer.
Ik probeer het zo te plannen dat ik op dinsdag en donderdag kan schrijven.
Zonder goede planning lukt het me niet.
Ik probeer het zo te plannen dat ik op dinsdag en donderdag kan schrijven.
Zonder goede planning lukt het me niet.

De wasmand is weer leeg..... 

Lassie schreef:De wasmand is weer leeg.....

Het heeft toch geen zin

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ghe ghe, vanavond is hij niet meer leeg . 

Dat bedoel ikLassie schreef:ghe ghe, vanavond is hij niet meer leeg .

Er staan nu drie volle wasmanden met schone was op me te wachten tot ze opgevouwen worden. Ach dat ga ik vanavond doen. Nu even relaxen.