Orchidee schreef:Lezen is ook wel een hobby van me, daar hoop ik in de vakantie wat extra tijd aan te besteden
Er liggen hier 16 boeken die ik in de vakantie uit wil lezen

Orchidee schreef:Lezen is ook wel een hobby van me, daar hoop ik in de vakantie wat extra tijd aan te besteden
Mijn 'vakantie' is dat ik thuis ben en niet 's morgens vroeg op moet om te gaan werken. Ik heb heel veel te doen dus verveel ik me echt niet in de vakantie.Mara schreef:Ik hou niet van vakantie, ben ik nu niet helemaal lekker ?
Word er juist onrustig van.
Zo is mijn vakantie ook en ik vind het heerlijk. mmmmmmmmmmm maandag laatste vakantiedag.albion schreef:
Mijn 'vakantie' is dat ik thuis ben en niet 's morgens vroeg op moet om te gaan werken. Ik heb heel veel te doen dus verveel ik me echt niet in de vakantie.
Mijn naailerares is naast haar werk op haar modevakschool ook coupeuse en maakt onder andere bruidsjurken, maatpakken etc. Als ik iets leuks zie in een folder o.i.d dan maakt zij daar het juiste patroon van. Zodoende kan ik bijv. College Style kleding of andere dure merkkleding zelf namaken van zelfgekozen stof. Echt superleuk!Zacheüs schreef:Leuk, barmhartigheid, is ook van mij een grote hobby. Sinds ik in een stoffenzaakje werk, ben ik met het brei- en haakvirus besmet. Ook erg leuk, en nu helemaal 'in'.
Welke patronen gebruik jij? Ik naai graag uit de burda.
Zachea
judith schreef:Tekenen....en verhalen en gedichten schrijven ook wel, als ik er de tijd voor heb.
Gitaarspelen + zingen en fluiten
Ria schreef:judith schreef:Tekenen....en verhalen en gedichten schrijven ook wel, als ik er de tijd voor heb.
Gitaarspelen + zingen en fluitenHebben wij dezelfde hobby's?
Ik zit zo te lezen en denk: 'He, dat doe ik ook! En dit ook!' Haha!
Geinig zeg!