De laatste weken was het baggerweer.
Ik had medelijden met de campinggangers (50 weken kromliggen om 2 weken krom te liggen

Wij inderdaad ook, ja. Als is 38 graden soms wel warmpjes, het was in ieder geval droog. Dit in tegenstelling tot mijn oksels... (ik zal niet verder uitweiden)henriët schreef:Toch hebben wij 2 supermooie weken gehad op de camping, lekkere temp. en 1 middag regen.
Pas maar op dat je niet zinkthenriët schreef:Onze laatste vakantiedag!
Morgen sluiten we de vakantie af met naar het zwembad gaan!
Schemerlichtje schreef:Pas maar op dat je niet zinkthenriët schreef:Onze laatste vakantiedag!
Morgen sluiten we de vakantie af met naar het zwembad gaan!Een hele fijne dag met elkaar hoor!! Geniet ervan!
Misschien kom je mijn broertje nog wel tegenBJD schreef:werken tot 23:00.. bij http://www.meerpop.nl Het zoveelste evenement deze zomer..En sinds hoek van Holland kan overal de politie in grote getale op komen draven....
Wat let je?MarthaMartha schreef:vanmorgen in huis rommelen, de was, de boodschappen, enzo...
vanmiddag speeltuin / kinderboerderij met de 2 weekend-kinders.
pannenkoeken eten in het pannenkoekenhuis erbij.
en nu zitten die twee gebadderd en wel in pyama naar "familie robinson" te kijken...
straks wat drinken en dan kunnen ze naar bed.
(en eigenlijk heb ik daar ook al zin in)
ze liggen....jvdg schreef:Wat let je?MarthaMartha schreef:vanmorgen in huis rommelen, de was, de boodschappen, enzo...
vanmiddag speeltuin / kinderboerderij met de 2 weekend-kinders.
pannenkoeken eten in het pannenkoekenhuis erbij.
en nu zitten die twee gebadderd en wel in pyama naar "familie robinson" te kijken...
straks wat drinken en dan kunnen ze naar bed.
(en eigenlijk heb ik daar ook al zin in)
Morpheus en Klaas Vaak are watching you.
Maar van oneindig veel meer waarde is natuurlijk: Ik lag en sliep gerust, van 's-Heeren trouw bewust.
Om verfrist te ontwaken en om met vreugd in het Huis des Heeren te gaan.
Gezegende zondag gewenst met demo en de logé's.