RaadselachtigJolandaOudshoorn schreef:steeds meer...... vanavond erop of eronderMarthaMartha schreef:nog steeds?JolandaOudshoorn schreef:zenuwen.....![]()
@schemerlichtje: bedankt

RaadselachtigJolandaOudshoorn schreef:steeds meer...... vanavond erop of eronderMarthaMartha schreef:nog steeds?JolandaOudshoorn schreef:zenuwen.....![]()
JolandaOudshoorn schreef:steeds meer...... vanavond erop of eronderMarthaMartha schreef:nog steeds?JolandaOudshoorn schreef:zenuwen.....![]()
Mara schreef:Hollandse appelsIk eet maar een paar weken appels, de rest van het jaar komen ze uit het buitenland, niet lekker.
??? Leef jij op een eiland waar 1x in het jaar een helikopter voedsel komt brengen?Orchidee schreef:Mara schreef:Hollandse appelsIk eet maar een paar weken appels, de rest van het jaar komen ze uit het buitenland, niet lekker.
hoe kom je daar nu bij
Ik weet heel veel van appelsMara schreef:Nou dan weet je weinig van appels, althans de Hollandse.
Deze groeien in de zomer, worden nu dus geplukt.
Ze zijn nu op zn lekkerst, als ze een paar weken liggen, wordt het al iets minder.
Ze gaan de koelhuizen in, dus kunstmatig bewaard, ze worden steeds meliger.
Alleen de Fuji appels zijn een korte tijd lekker, maar ook niet allemaal.
Die haal ik dan bij een speciale groente/fruitwinkel.
De rest van het jaar laat ik alle appels liggen.
Ik hoef geen appels uit verre oorden, is trouwens ook nog slecht voor mn allergie.