Formatie 2010

Mister
Administrator

Re: Formatie 2010

Bericht door Mister »

Joannah schreef:
Mister schreef:
Joannah schreef:ja, en die houden het niet bij een taxje alleen, Nu mogen vrouwen geen auto meer rijden, en waterpijpje roken op het strand is ook voorbij.
Zover is WIlders nog niet, de rest van europa is vast met Roma's begonnen trouwens.
vind je daarvan, mister?
Prima toch? Wat is 't probleem? :bobo
Dan moet je ook niet zeuren over het feit dat WIlders misdadige marokanen het land uit wil gooien.Want Roma zijn ten minste nog europeanen, en vaak christelijk.
Maar goed, geen probleem dus. mag ik ook even duizelen?
Hmm, het is cynisch, beste Joanna. Ik heb namelijk geen idee waarom je mij hier ineens ter verantwoording roept. Een eerdere bijdrage in die topic handelde over dhr. Van Agt en niet over Roma's en dhr. Wilders. Je gooit nu (off-topic) een aantal dingen door elkaar.
Rijssen

Bericht door Rijssen »

Solipsis schreef:
Mister schreef:
Luther schreef:Oh, kijk aan, Dries van Agt is weer terug in het CDA-hok.....Ik kan deze man steeds moeilijker serieus nemen.
Nu.nl schreef:
Van Agt blijft hoe dan ook CDA-lid

DEN HAAG - Oud-CDA-premier Dries van Agt blijft lid van het CDA, ook als zijn partij in zee zou gaan met de PVV. Een overstap naar D66 of GroenLinks is voor hem ''niet aan de orde''. ''Ik moet juist binnen mijn eigen partij een nog grotere lastpak worden'', aldus Van Agt donderdag.
De CDA-prominent vindt dat het PVV-programma ''een racistische tint'' heeft. Eerder deze week hintte Van Agt in een interview met het Belgische weekblad Knack op een vertrek bij het CDA, als het partijcongres zou instemmen met samenwerking met de PVV.
Van Agt zei in die situatie snikkend de zaal te zullen verlaten. ''Maar daarachter ligt natuurlijk de moeilijke vraag of ik dan ook lid blijf van de partij'', aldus Van Agt in Knack. D66 en GroenLinks noemde hij vervolgens in het interview ''leuke, interessante partijen.''
Inmiddels is de vraag over het lidmaatschap voor Van Agt beantwoord, zo maakte hij donderdag duidelijk. ''Ik moet binnen het CDA een luis in de pels zijn, rotzooi trappen.''
Fijn zo'n man in je partij. Een soort ongeleid projectiel wat van alles schreeuwt en daarmee ook nog weg denkt te komen.
Ik kan zoiets meer waarderen dan het smerige onderhandelen met een populistische tiran in spé.

Spoel je mond a.u.b met je waarderen van de antisemitise van Agt, en het demoniseren van onze Geert
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rijssen schreef:en het demoniseren van onze Geert
"onze Geert" :bobo speak for yourself, please :hum
~~Soli Deo Gloria~~
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hendrikus schreef:
Rijssen schreef:en het demoniseren van onze Geert
"onze Geert" :bobo speak for yourself, please :hum
Doet ie ook. Letterlijk en figuurlijk
Rijssen

Bericht door Rijssen »

that's my name
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Rijssen schreef:that's my name

Puck.
Mara

Bericht door Mara »

Het gaat niet goed he, nu is er een brief van veel CDA prominenten.
Geen gedoogsteun van PVV.
Wanneer moeten we opnieuw gaan stemmen denken jullie ?
We komen er nooit uit volgens mij.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ik ben benieuwd hoeveel druk Verhagen aankan. Er zal een punt komen dat hij de luide protesten van -wellicht uitgerangeerde- oud-gedienden niet kan negeren. Het aanstaande congres zal zijn grote examen worden. Slaagt hij erin de rijen gesloten te houden, door zijn optreden aldaar. Of wordt het chaos en zal hij een motie van afkeuring krijgen?
The Groom's still waiting at the altar
jvdg

Bericht door jvdg »

Bonny schreef:Ik ben benieuwd hoeveel druk Verhagen aankan. Er zal een punt komen dat hij de luide protesten van -wellicht uitgerangeerde- oud-gedienden niet kan negeren. Het aanstaande congres zal zijn grote examen worden. Slaagt hij erin de rijen gesloten te houden, door zijn optreden aldaar. Of wordt het chaos en zal hij een motie van afkeuring krijgen?
Ik verwacht dat de beïnvloeding door de heren Lubbers, Van Agt, Doekle Terpstra en nu ook van Hirsch Ballin dermate impact hebben dat het CDA-congres alle inspanningen van de heer Verhagen onder de mat veegt.
Ik voorzie derhalve nieuwe verkiezingen, waarbij de PVV in "macht" toeneemt, en het land echt onregeerbaar wordt. Ten koste van VVD en vooral het CDA.

Men voorziet een links-centrum kabinet met gedoogsteun van CU en de SGP.
Heb je het ooit zo zout gevr.......

Ieder van ons heeft zo z'n mening over het nieuwe kabinet, maar ik denk dat het een kabinet wordt wat niemand verwacht.
Ik hoop voor alles op een zakenkabinet met een sociale inslag, los van welke politieke partij dan ook.
Een zakenkabinet, dat niet gebonden aan een partijprogramma, zoekt naar het welzijn van NL.
En natuurlijk, maar dat is utopisch, met een beleid wat naar Gods Woord is.
Laat onze gebeden zo zijn om deze wens te vervullen.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

jvdg schreef:
Bonny schreef:Ik ben benieuwd hoeveel druk Verhagen aankan. Er zal een punt komen dat hij de luide protesten van -wellicht uitgerangeerde- oud-gedienden niet kan negeren. Het aanstaande congres zal zijn grote examen worden. Slaagt hij erin de rijen gesloten te houden, door zijn optreden aldaar. Of wordt het chaos en zal hij een motie van afkeuring krijgen?
Ik verwacht dat de beïnvloeding door de heren Lubbers, Van Agt, Doekle Terpstra en nu ook van Hirsch Ballin dermate impact hebben dat het CDA-congres alle inspanningen van de heer Verhagen onder de mat veegt.
Ik voorzie derhalve nieuwe verkiezingen, waarbij de PVV in "macht" toeneemt, en het land echt onregeerbaar wordt. Ten koste van VVD en vooral het CDA.

Ieder van ons heeft zo z'n mening over het nieuwe kabinet, maar ik denk dat het een kabinet wordt wat niemand verwacht.
Ik hoop voor alles op een zakenkabinet met een sociale inslag, los van welke politieke partij dan ook.
Een zakenkabinet, dat niet gebonden aan een partijprogramma, zoekt naar het welzijn van NL.

Ik denk dat je met nieuwe verkiezingen niet heel veel verder komt. Je kunt niet om Wilders heen. Je weet nog niet in hoeverre hij zijn standpunten gaat doorvoeren. Hoeveel waarde heeft een gedoogsteun eigenlijk?
Mara

Bericht door Mara »

jvdg schreef:

Wilders is volgens mij het paard van Troje.
Klinkt prettig rechts, weg met die islamieten, maar voor de Christenen doet hij ook niets, sterker nog, ik denk dat hij vindt dat refoscholen ook moeten sluiten.
Hij kan maar 1 liedje zingen, nl over de Islam, boerka's, moskeeen, maar hebben jullie een goed punt gehoord ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
jvdg

Bericht door jvdg »

Mara & Gijs, ga op mijn posting in en sla geen andere wegen in.
Ik pleit voor een zakenkabinet, waar het christelijk geluid nog in mag doorklinken.
Lijkt onmogelijk, maar daarom vraag ik om gebed.
refo

Bericht door refo »

Je krijgt het kabinet dat je verdient.
Bidden helpt niet (meer).
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

refo schreef:Je krijgt het kabinet dat je verdient.
Bah, ga je mond spoelen en zeg niet van de gruwelijke dingen.
jvdg

Bericht door jvdg »

Mister schreef:
refo schreef:Je krijgt het kabinet dat je verdient.
Bah, ga je mond spoelen en zeg niet van de gruwelijke dingen.
't Lijkt erop dat refo geen enkel geloof heeft in Gods regering, zelfs niet over dit seculiere Nederland.
Ik denk dan aan die 7000.
Plaats reactie