Formatie 2010
Re: Formatie 2010
Interessante mening van Afshin Ellian over de formatie en het CDA.
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... k-niet.htm
Hij kan hier wel eens gelijk hebben.
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... k-niet.htm
Hij kan hier wel eens gelijk hebben.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ieuwsbrief
Staan trouwens aardig wat namen bij die Luther onlangs ook noemde!
Staan trouwens aardig wat namen bij die Luther onlangs ook noemde!
Hm, Lubbers is bijgedraaid, ik ben heel benieuwd heo het nu verder gaat. Ik ben bang dat CDA zich hard in de vingers aan het snijden is, en ze op deze manier nog meer zetels verliezen... de partij is verdeeld en dan geef je geen sterk signaal af aan de kiezers.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Al die CDA-priominenten moeten nu eens ophouden met dat geloei vanaf de zijlijn. Men overdrijft de boel schromelijk!Marnix schreef:Hm, Lubbers is bijgedraaid, ik ben heel benieuwd heo het nu verder gaat. Ik ben bang dat CDA zich hard in de vingers aan het snijden is, en ze op deze manier nog meer zetels verliezen... de partij is verdeeld en dan geef je geen sterk signaal af aan de kiezers.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Lubbers zou helemaal zijn mond moeten houden, na zijn turbo-informatieperiode.Luther schreef:Al die CDA-priominenten moeten nu eens ophouden met dat geloei vanaf de zijlijn. Men overdrijft de boel schromelijk!Marnix schreef:Hm, Lubbers is bijgedraaid, ik ben heel benieuwd heo het nu verder gaat. Ik ben bang dat CDA zich hard in de vingers aan het snijden is, en ze op deze manier nog meer zetels verliezen... de partij is verdeeld en dan geef je geen sterk signaal af aan de kiezers.
Stel dat deze informatie mislukt, dan zijn er nog wat vreemde mogelijkhedenZita schreef:Lubbers zou helemaal zijn mond moeten houden, na zijn turbo-informatieperiode.Luther schreef:Al die CDA-priominenten moeten nu eens ophouden met dat geloei vanaf de zijlijn. Men overdrijft de boel schromelijk!Marnix schreef:Hm, Lubbers is bijgedraaid, ik ben heel benieuwd heo het nu verder gaat. Ik ben bang dat CDA zich hard in de vingers aan het snijden is, en ze op deze manier nog meer zetels verliezen... de partij is verdeeld en dan geef je geen sterk signaal af aan de kiezers.
- VVD-PvdA-CDA (middenkabinet)
- PvdA-CDA-SP-GL (centrum-links)
- VVD-CDA-D66-GL-CU (centrum-hervormingsgezind)
- extra-parlementair
- diverse minderheidskabinetten
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Misschien heeft hij juist zijn werk goed gedaan. Kijken wat qua programma mogelijk is? Vervolgens heeft hij ook nog een eigen mening die hij nu verkondigt, maar die hij niet al te veel heeft laten meewegen bij de informatie.Zita schreef:Luther schreef:Al die CDA-priominenten moeten nu eens ophouden met dat geloei vanaf de zijlijn. Men overdrijft de boel schromelijk!Marnix schreef:Hm, Lubbers is bijgedraaid, ik ben heel benieuwd heo het nu verder gaat. Ik ben bang dat CDA zich hard in de vingers aan het snijden is, en ze op deze manier nog meer zetels verliezen... de partij is verdeeld en dan geef je geen sterk signaal af aan de kiezers.
Alleen als PVV niets van haar meest besproken punten in het regeerakkoord krijgt, dan zou het CDA nog wat vertrouwen kunnen winnen. Veel CDA kiezers hebben echter een uitgesproken afkeer van het PVV gedachtengoed, en zullen misschien sowieso al weg gaan bij de kleinste handreiking naar de PVV. CDA zat natuurlijk wel in een beroerde situatie. PvdA bluft hard. VVD wil het liefst met de PVV in een regering, om dan nog iets regeerbaars te krijgen blijft er weinig over.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Oh, kijk aan, Dries van Agt is weer terug in het CDA-hok.....Ik kan deze man steeds moeilijker serieus nemen.
Nu.nl schreef:
Van Agt blijft hoe dan ook CDA-lid
DEN HAAG - Oud-CDA-premier Dries van Agt blijft lid van het CDA, ook als zijn partij in zee zou gaan met de PVV. Een overstap naar D66 of GroenLinks is voor hem ''niet aan de orde''. ''Ik moet juist binnen mijn eigen partij een nog grotere lastpak worden'', aldus Van Agt donderdag.
De CDA-prominent vindt dat het PVV-programma ''een racistische tint'' heeft. Eerder deze week hintte Van Agt in een interview met het Belgische weekblad Knack op een vertrek bij het CDA, als het partijcongres zou instemmen met samenwerking met de PVV.
Van Agt zei in die situatie snikkend de zaal te zullen verlaten. ''Maar daarachter ligt natuurlijk de moeilijke vraag of ik dan ook lid blijf van de partij'', aldus Van Agt in Knack. D66 en GroenLinks noemde hij vervolgens in het interview ''leuke, interessante partijen.''
Inmiddels is de vraag over het lidmaatschap voor Van Agt beantwoord, zo maakte hij donderdag duidelijk. ''Ik moet binnen het CDA een luis in de pels zijn, rotzooi trappen.''
Fijn zo'n man in je partij. Een soort ongeleid projectiel wat van alles schreeuwt en daarmee ook nog weg denkt te komen.Luther schreef:Oh, kijk aan, Dries van Agt is weer terug in het CDA-hok.....Ik kan deze man steeds moeilijker serieus nemen.Nu.nl schreef:
DEN HAAG - Oud-CDA-premier Dries van Agt blijft lid van het CDA, ook als zijn partij in zee zou gaan met de PVV. Een overstap naar D66 of GroenLinks is voor hem ''niet aan de orde''. ''Ik moet juist binnen mijn eigen partij een nog grotere lastpak worden'', aldus Van Agt donderdag.
De CDA-prominent vindt dat het PVV-programma ''een racistische tint'' heeft. Eerder deze week hintte Van Agt in een interview met het Belgische weekblad Knack op een vertrek bij het CDA, als het partijcongres zou instemmen met samenwerking met de PVV.
Van Agt zei in die situatie snikkend de zaal te zullen verlaten. ''Maar daarachter ligt natuurlijk de moeilijke vraag of ik dan ook lid blijf van de partij'', aldus Van Agt in Knack. D66 en GroenLinks noemde hij vervolgens in het interview ''leuke, interessante partijen.''
Inmiddels is de vraag over het lidmaatschap voor Van Agt beantwoord, zo maakte hij donderdag duidelijk. ''Ik moet binnen het CDA een luis in de pels zijn, rotzooi trappen.''
-
Jammer dat de heer Andries van Agt niet vertrekt naar D66 en GroenLinks. Deze partijen passen juist goed bij zijn visies. Lid blijven van het CDA wordt alleen maar een grotere kwelling voor hem.
Ik kan zoiets meer waarderen dan het smerige onderhandelen met een populistische tiran in spé.Mister schreef:Fijn zo'n man in je partij. Een soort ongeleid projectiel wat van alles schreeuwt en daarmee ook nog weg denkt te komen.Luther schreef:Oh, kijk aan, Dries van Agt is weer terug in het CDA-hok.....Ik kan deze man steeds moeilijker serieus nemen.Nu.nl schreef:
-
De heer Van Agt is toch ook niet vies van onderhandelen met tirannen. Het liefst met Hamas en Hezbollah.Solipsis schreef:Ik kan zoiets meer waarderen dan het smerige onderhandelen met een populistische tiran in spé.Mister schreef:Fijn zo'n man in je partij. Een soort ongeleid projectiel wat van alles schreeuwt en daarmee ook nog weg denkt te komen.Luther schreef:Oh, kijk aan, Dries van Agt is weer terug in het CDA-hok.....Ik kan deze man steeds moeilijker serieus nemen.Nu.nl schreef:
ja, en die houden het niet bij een taxje alleen, Nu mogen vrouwen geen auto meer rijden, en waterpijpje roken op het strand is ook voorbij.
Zover is WIlders nog niet, de rest van europa is vast met Roma's begonnen trouwens.
vind je daarvan, mister?
Zover is WIlders nog niet, de rest van europa is vast met Roma's begonnen trouwens.
vind je daarvan, mister?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Prima toch? Wat is 't probleem?Joannah schreef:ja, en die houden het niet bij een taxje alleen, Nu mogen vrouwen geen auto meer rijden, en waterpijpje roken op het strand is ook voorbij.
vind je daarvan, mister?

Dan moet je ook niet zeuren over het feit dat WIlders misdadige marokanen het land uit wil gooien.Want Roma zijn ten minste nog europeanen, en vaak christelijk.Mister schreef:Prima toch? Wat is 't probleem?Joannah schreef:ja, en die houden het niet bij een taxje alleen, Nu mogen vrouwen geen auto meer rijden, en waterpijpje roken op het strand is ook voorbij.
vind je daarvan, mister?
Maar goed, geen probleem dus. mag ik ook even duizelen?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?